سود سهام عدالت در سال 98 را چگونه دریافت کنیم؟

ژیوار

سودسهام عدالت برای کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب‌های معرفی شده توسط سرمایه‌گذاران و برای افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی واریز می شود.

به گزارش کاماپرس، سرانجام تکلیف سود سهام عدالت سال ۹۸ مشخص شد . سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای چگونگی دریافت سود سهام عدالت سال ۹۸ برای کسانی که روش مستقیم و غیرمستقیم انتخاب کرده‌اند را اعلام کرد. ۴۹ میلیون نفر ایرانی سهام عدالت دارند که از این تعداد ۱۹ میلیون نفر روش مدیریت مستقیم و ۳۰ میلیون نفر روش مدیریت غیرمستقیم یعنی از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را انتخاب کرده‌اند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

در اطلاعیه سازمان بورس اوراق بهادار آمده است:« مطابق مصوبه ۲۳ مهر ماه ۹۹ شورای عالی بورس مقرر شد سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت برای سال ۹۸ نسبت به مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب‌های معرفی شده توسط سرمایه‌گذاران و برای مشمولان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هر استان پرداخت شود.»

به گزارش ایرنا ، در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: «شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی باید به معرفی حساب شرکت‌های سرمایه‌پذیر اقدام کنند، به‌گونه‌ای که تا زمان انجام تکالیف قانونی مطابق آیین‌نامه آزادسازی سهام عدالت با ارائه تعهدنامه‌ای به سازمان بورس و بازرس قانونی خود امکان دخل و تصرف در آن را از خود سلب کنند.»

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

ارزش سهام عدالت چقدر است؟

در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت مانند روزهای گذشته با کاهش همراه بود و درمقایسه با روز گذشته، ۲.۱ درصد (۲۴۴هزار تومان) افت کرد و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۰۵هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۱۰۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۲۳هزار تومان رسیده است.

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سود سهام عدالت در سال 98 را چگونه دریافت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز