سوالات گردشگران در مورد خاص ترین جاذبه های گردشگری بالی چیست؟

ژیوار

خاص‌‌ترین جاذبه‌های گردشگری بالی اغلب بناهایی با معماری‌های سنتی و مخصوص اندونزی هستند. این بناها را در بخش‌های مختلف این جزیره می‌توان به راحتی پیدا کرد. در برخی موارد محل قرار گرفتن ساختمان‌ها نیز باعث جذابیتشان می‌شود. در تور بالی قلعه‌ها و معابدی وجود دارند که روی آب یا نوک صخره‌ای مرتفع ساخته شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش خاص ترین جاذبه های گردشگری بالی را معرفی می‌کند.

بنای تانا لات چرا مشهور است؟

بنای تانا لات (Tanah Lot Temple) یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری بالی است که در منطقه‌ای کوچک قرار دارد. برخورد امواج دریا به پایه‌های ساختمان تانا لات آن را شگفت‌انگیزتر می‌کند. در صورتی که گردشگران وارد این ساختمان شوند امواج دریا را حس می‌کنند. این بنای عجیب شبیه فیلم‌های خیالی است.

تانا لات در 20 کیلومتری غرب کوتا قرار دارد. برای بازدید از این منطقه به راحتی می‌توان در یکی از تورهای غربی یا مرکزی بالی شرکت کرد. همچنین فاصله تانا لات تا ساحل کم است و امکانات رفاهی و تفریحی مختلف در نزدیکی آن قرار دارند.

دریان سفر امید

تاریخی‌ترین منطقه بالی کجاست؟

بساکی یا پورا بساکی (Besakih) یکی از زیباترین مناطق در تور بالی است که در آن 86 بنای هنری و تاریخی قرار دارد. این جاذبه هزار ساله در منطقه پورا پناتاران اگونگ واقع شده است. علاوه بر بناهای تاریخی متعدد و زیبا در بساکی، طبیعت آن نیز جذابیت زیادی دارد. تل‌های سرسبز، رودخانه، کوه‌های زیبا و شالیزارهای برنج در اطراف این بنا جلب توجه می‌کنند.

بساکی در طول تاریخ بلاهای طبیعی زیادی مانند آتشفشان و سیل را به خود دیده است. با وجود چنین بلاهایی، سالم ماندن این منطقه باعث می‌شود تا مردم افسانه‌های زیادی درباره آن نقل کنند. مردم بومی معتقدند دلیل این اتفاق حضور نیروهای مافوق طبیعی است.

شالیزارهای پلکانی در کجای بالی هستند؟

شالیزارهای پلکانی تگالالانگ (Tegallalang) یکی از دوست داشتنی‌ترین جاذبه های گردشگری بالی هستند. این شالیزارها با روشی مخصوص آبیاری می‌شوند که قدمت زیادی دارد. روش آبیاری و نگه داری از این منطقه یکی از دلایل اصلی مشهور شدن آن است. بسیاری از افراد برای دیدن روش کار مردم محلی سراغ آن می‌روند. همچنین این منطقه طبیعتی سرسبز و آب‌وهوایی فوق‌العاده دارد.

بهترین روستاها برای دیدن شالیزارهای پلکانی، روستاهای پجنگ و کمبوهان هستند. چینش پلکانی این منطقه آن را یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکاسی می‌کند. گردشگران تور بالی می‌توانند در اطراف این شالیزارها قدم بزنند و بهترین تصاویر را ثبت کنند.

بهترین مکان برای دیدن فضای رویایی در بالی کجاست؟

از دیگر جاذبه های گردشگری بالی باید به قلعه الوواتا (uluwatu) اشاره کرد. این قلعه مشهور، حس و حالی همانند فیلم‌های تخیلی دارد. به دلیل ارتفاع 70 متری تپه‌ای که الوواتا بر روی آن واقع شده است، در آن می‌توان منظره‌ای بی نظیر از دریا را تماشا کرد. این طبیعت در زمان غروب آفتاب جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. به همین دلیل، بهترین زمان بازدید از قلعه الوواتا عصر و بعد از ظهر است.

البته دیدنی‌های قلعه الوواتا به این جا ختم نمی‌شود. این مکان باستانی با مجسمه‌ها، کنده‌کاری‌ها و معماری تاریخی خود جلب توجه می‌کند. در این قلعه می‌توان در دل تاریخ بالی قدم زد.

خاص‌ترین معبد بالی کدام است؟

یکی از مشهورترین معابد هندو در شبه جزیره بوکیت قرار دارد و در تور بالی می‌توان آن را از نزدیک دید. این معبد که با نام پورا لوهور اولاووتا (Pura Luhur Uluwatu) شناخته می‌شود، در قرن یازده میلادی ساخته شده است. این جاذبه در نوک صخره‌ای مرتفع قرار دارد.

در این معبد زنده، همچنان مراسم‌های مذهبی برگزار می‌شوند. می‌توان این مراسم‌ها را از نزدیک دید و یا بعضی از بخش‌های معبد را تماشا کرد. در قسمت ورودی این ساختمان، مجسمه بزرگ گانشا قرار دارد. این مجسمه یکی از خاص‌ترین سازه‌های منطقه است. همچنین این معبد منظره غروب آفتاب دل‌انگیزی دارد.

متفاوت‌ترین جزیره بالی کجاست؟

در نهایت، باید جزیره لووینا (Lovina) را نام برد که از خاص‌ترین جاذبه های گردشگری بالی است. این جزیره بر خلاف اکثر سواحل بالی، ماسه‌هایی تیره رنگ دارد که آن را همانند الماسی سیاه و زیبا می‌کند. در این جزیره امکان شنا و غواصی وجود دارد و امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی ارائه می‌شود.

علاوه بر آن، گردش در بخش‌های روستایی این جزیره نیز بسیار لذت بخش خواهد بود. صیادان این ناحیه همچنان از پاروها و قلاب‌های قدیمی استفاده می‌کنند و صیادی یکی از شغل‌های مهم لووینا است. در این جزیره دلفین‌های زیادی زندگی می‌کنند و دیدن بازی آن‌ها بر روی آب، خاطره‌ای متفاوت را برای گردشگران رقم می‌زند.

هتل‌های معروف بالی

هتل‌های Pullman و Grand seminyak از مجلل‌ترین هتل‌های تور بالی هستند که امکانات فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند. این هتل‌ها با فضایی مدرن و شیک ساخته شده‌اند و استخرهایی زیبا و بزرگ دارند. همچنین هتل Grand mirage و Anvaya نیز از هتل‌های محبوب دیگر در این جزیره هستند که به نسبت قیمت کمتری از دو هتل دیگر دارند و در عین حال فضایی آرامش بخش و فوق العاده را فراهم می‌کنند.

سفر به بالی با «ناخدای سفر»

آژانس مسافرتی ناخدای سفر مجموعه‌‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه عرضه انواع تورهای گردشگری است. این مجموعه هر ساله مسافران زیادی را در رسیدن به مقصدشان همراهی می‌کند. همچنین این آژانس خدمات دیگری مانند اخذ ویزا و رزرو هتل یا برگزاری تورهای نمایشگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو تورهای تابستانی ناخدای سفر می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.nakhodasafar.com دیدن کرده و یا با شماره تلفن 02188984780 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ناخدای سفر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز