سوالات گردشگران در مورد بهترین معبد تایلند چیست؟

ژیوار

بی‌گمان انتخاب بهترین معبد تایلند کار دشواری است. گردشگران به دلیل وجود تعداد بالایی از معابد زیبا در این سرزمین، ممکن است دچار سردرگمی شوند. معابد حیرت‌انگیز تایلند معماری‌های عجیب و متفاوتی دارند. این معماری‌های منحصربه‌فرد، آن‌ها را از معابد دیگر جهان متمایز می‌کند. این بناها ممکن است شکل سورئالی به خود بگیرند یا شبیه فیلم‌های علمی تخیلی باشند.

کاماپرس در این گزارش خاص‌ترین معابد تور تایلند را معرفی می‌کند.

عجیب‌ترین معبد تایلند کدام است؟

معبد بسیار زیبای رونگ خون (Wat Rong Khun) در فاصله کوتاهی از مرکز شهر چیانگ رای قرار دارد. این معبد تایلند، ترکیبی از معماری مدرن و کلاسیک را به نمایش می‌گذارد. مهم‌ترین جنبه معبد سفید رونگ خون اهمیت ظواهر سوررئال و غیرطبیعی آن است.

همچنین این معبد نمادهای زیادی از بهشت و جهنم بودایی را نشان می‌دهد. تصاویر زیبایی از این مذهب و آموزه‌های آن، به راحتی در اولین نگاه به معبد، جلب توجه می‌کنند. این بنا با سرمایه گذاری یک فرد تایلندی و توسط معماری معروف، در اواخر دهه 1990 ساخته شده است. البته همچنان برخی از قسمت‌های آن نیاز به تکمیل شدن دارد.

دریان سفر امید

دلیل نام‌گذاری معبد نقره ای چیست؟

معبد سریسوفان (Wat Srisuphan) از غیرمعمول‌ترین معابدی است که در تور تایلند می‌توان دید. این معبد زیبا در جنوب ناحیه قدیمی شهر چیانگ مای قرار دارد. این منطقه از قدیم الایام محل نقره سازهای مشهور است. به دلیل اهمیت صنعت نقره‌سازی در این ناحیه، معبد ساخته شده در آن نیز از سمبل‌های نقره‌ای بهره می‌برد.

این معبد تایلند در اوایل دهه 1500 میلادی طراحی شده است؛ با این حال تکمیل آن همچنان ادامه داشت. آخرین بار در سال 2004 طراحی این معبد را کامل کرده‌اند. سالن اصلی این بنا بسیار زیبا است و زیر نور خورشید می‌درخشد. البته بیشتر بخش‌های معبد سریسوفان با روی و آلیاژهای مختلف ساخته شده‌اند. اما برای تصاویر مقدس داخل معبد نقره‌های گرانبهایی استفاده شده است.

کدام معبد تایلند از همه خیالی‌تر است؟

معبد اژدها (Wat Samphran the dragon temple) در بخش غربی بانکوک قرار دارد. شکل ظاهری این بنا برجی صورتی است که اژدهایی غول پیکر دورتادور آن را احاطه می‌کند. این منظره همانند فیلم‌های تخیلی به نظر می‌رسد. با این حال، این بنای عجیب در سال 1980 به طور رسمی به عنوان یک معبد در جهان معرفی شده است.

سبک چینی در معماری این معبد تایلند به شکل پررنگی دیده می‌شود. اما نکته قابل توجه در طراحی معبد اژدها، حضور افسانه‌های تایلندی در آن است. در برخی از معابد دیگر این سرزمین نیز می‌توان موجودات مار مانندی را دید که از راه پله‌ها بالا می‌روند و به نام ناگا معروف هستند.

در شهر بانکوک کدام معبد را از دست ندهیم؟

معبد وات یاناوا (Wat Yannawa) یکی از زیباترین معابد در تور تایلند است. این معبد شگفت انگیز با دسترسی مناسبی در شهر بانکوک قرار دارد. افراد کمی هستند که این معبد را می‌شناسند و به همین جهت جزو مقصدهای خلوت است.

علت خاص بودن این بنا را در معماری بی نظیر آن می‌توان دید. این معبد تایلند سالن زیارتگاهی به شکل قایق دارد و در آن تیرچه‌هایی همانند دکل ساخته شده‌اند. معبد وات یاناوا در نزدیکی رودخانه چائو فرایا قرار گرفته است. در اطراف این رودخانه مجموعه‌های گردشگری مختلفی واقع شده‌اند و از این جهت، این معبد انتخابی مناسب برای گذراندن روزی پرماجرا است.

جدیدترین معبد تایلند کدام است؟

معبد جدید هوای پلاکلانگ (Wat Huay Pla Klang) یکی از معابد معروف و پرطرفدار تور تایلند است. در نزدیکی این معبد مجسمه‌ای 80 متری به نام الهه رحمت قرار دارد. این الهه، بخش مهمی از این معبد تایلند است و برای دیدن آن باید از پله‌های تپه‌ای کوچک بالا رفت.

در کنار معبد هوای پلاکلانگ یک بتکده 9 طبقه نیز ساخته شده است. در این ساختمان، مجسمه‌ها و بت‌های زیادی در معرض تماشا قرار دارند. به دلیل جزئیات زیاد معبد هوای پلاکلانگ، بازدید از این بنای زیبا و حیرت انگیز می‌تواند به تنهایی نصف روز مسافران را درگیر خود کند.

بهترین هتل‌های تایلند کدامند؟

در تایلند هتل‌های مناسب زیادی مانند Mandarava Resort و Duangjitt Resort را می‌توان پیدا کرد که کیفیت خدمات مناسب و دسترسی عالی دارند. همچنین هتل‌های دیگری مانند Thavorn Palm Beach و Phuket Graceland نیز طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کنند.

هتل Crest Resort & Poolvilla و Diamond Cliff قیمت‌های بهتری را پیشنهاد می‌دهند و هتل Amari Phuket و Centara Grand Phuket رستوران‌های فوق العاده‌ای دارند.

سفر به تایلند با «ناخدای سفر»

آژانس مسافرتی ناخدای سفر، مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه انواع تورهای گردشگری است. این مجموعه، امکانات فوق العاده‌ای را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد. از دیگر خدمات این آژانس باید به تورهای نمایشگاهی جذاب، خدمات اخذ ویزا و رزرو هتل اشاره کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از امکانات مجموعه ناخدای سفر، به خصوص تورهای تابستانی آن، می‌توانید از سایت این آژانس با آدرس www.nakhodasafar.com دیدن کرده و یا با شماره تلفن 02188984780 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ناخدای سفر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز