سهام شستا یک ماه زودتر به مجمع می‌رود

لست سکند

یک مقام مسئول در هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی اعلام کرد، با توجه به روند مناسب برگزاری مجامع شرکت های تابعه شستا، این هلدینگ مجمع عمومی صاحبان سهام را یک ماه پیش از مهلت قانونی برگزار می کند و سهام شستا در اواخر شهریورماه به مجمع می رود.

به گزارش کاماپرس، وضعیت این روزهای بازار بورس مطلوب نیست و سهامداران با نگرانی اخبار مرتبط با تحولات بازار را دنبال می کنند. از جمله اخباری که می تواند تا حدودی تنش های روانی ایجاد شده در بازار را متعادل کند برگزاری مجامع شرکت های بزرگ و شاخص ساز بورس همچون شستا است.

مجمع عمومی شستا می تواند سیگنال هایی برای سهامداران این هلدینگ و کلیت بازار سرمایه به همراه داشته باشد و علاوه بر شفاف سازی عملکرد این مجموعه با گزارش های مطلوب از بهبود سود ،  آرامشی را که این روزها به شدت در بازار بورس مورد نیاز است، ایجاد کند.

مهر تایید حسابرسان بر گزارش های مالی 142 شرکت زیرمجموعه شستا

در این راستا جلال بهارستان، معاون برنامه ریزی شستا، با بیان این که مجامع شرکت های تابعه این هلدینگ به طور میانگین یک‌ هفته زودتر از مهلت قانونی برگزار شده است، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های شبانه ‌روزی، مجمع شستا نیز یک ماه زودتر از مهلت قانونی، یعنی در اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول در هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اعلام رشد ۳۱ درصدی تعداد گزارش‌های مقبول شرکت‌های تابعه شستا نسبت به سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته  ۱۰۹ شرکت گزارش مقبول حسابرسی شده ارائه دادند که این تعداد در سال جاری با رشد ۳۳ عددی به ۱۴۲ شرکت رسیده است.

تعیین تکلیف افزایش سرمایه شرکت های تابعه شستا ظرف یک هفته

معاون برنامه ریزی شستا، برگزاری به موقع مجامع، افزایش کیفیت گزارش‌ها و افزایش چشمگیر گزارش‌های مقبول را از مهمترین اقدامات در راستای برگزاری مجامع شرکت‌های تابعه شستا در سال جاری دانست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با چالاکی، سرعت عمل و همراهی ایجاد شده گزارش‌های طرح توجیهی پروژه‌ها و گزارش‌های افزایش سرمایه شرکت‌ها ظرف یک‌هفته بررسی، اصلاح و تعیین تکلیف می‌شود.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز