سنت شکنی و ریبرندینگ شیرینی فروشی قدیمی تهران

آریاک سفر

یکی از شیرینی فروشی‌های قدیمی تهران بعد از سال‌ها از حالت سنتی خود خارج شده و بالاخره با بهره گیری از نسل جوان برند خود را بازیابی کرده است.

به گزارش کاماپرس، روایت جالبی درباره شیرینی فروشی فرانسه وجود دارد،شیرینی فروشی بزرگ تهران که از 54 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد. بنیانگذار اصلی شیرینی فرانسه تا دو سال پیش زنده بود و همچنان با حس و حال قدیمی و پخت انواع شیرینی سنتی میزبان مشتریان خود بود و احتمالا قدمت برند، حس و حال مغازه و خوشمزگی این شیرینی‌ها بود که همچنان باعث حفظ مشتریانش شده بود، در غیر این صورت مورد ویژه‌ای برای این شیرینی فروشی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

تغییر روند و ریبرندینگ شیرینی فروشی فرانسه کی شروع شد؟

پس از فوت بنیانگذار شیرینی فروشی فرانسه، فرزند وی تمام امور این مجموعه را در دست گرفت و یک ریبرندینگ بزرگ را کلید زد. اگر اکنون به شیرینی فروشی فرانسه مراجعه کنید، در یخچال‌های آن انواع رولت و شیرینی خامه‌ای قدیمی به همراه شیرینی‌های مدرن و امروزی را خواهید دید. شیرینی‌های که با دستور پخت ویژه و حتی سبک اروپایی به مشتریان عرضه می‌شوند.

با این کار، نه تنها مشتری‌های قدیمی شیرینی فرانسه حفظ شدند، بلکه نسل جدید هم به چشیدن طعم شیرینی‌های مدرن این مجموعه تمایل پیدا کردند.

دریان سفر امید

گذشته از عرضه شیرینی‌های جدید، حالا این شیرینی فروشی درخصوص عرضه محصولاتش در بستر آنلاین هم اقداماتی را صورت داده است. تا جایی که امکان درخواست بیشتر شیرینی‌های این مجموعه به صورت آنلاین وجود دارد.

ضمنا این شیرینی فروشی در زمینه نیروی کار هم تغییرات زیادی داشته است. تا جایی که مشتریان همیشگی با مراجعه به آن، نیروهای جوان و امروزی را می‌بینند. نیروهایی که جایگزین قنادها و فروشندگان 20 ساله شیرینی فرانسه شده‌اند.

عبور از سد مقاومتی در برابر تغییر الگوی کسب و کار، تنها چیزی بود که برند شیرینی فرانسه را پررنگ‌تر کرد. شیرینی فروشی که اکنون هم مشتریان قدیمی خود را دارد و هم برای نسل جدید جذاب است.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان