سمند ال ایکس 5 میلیون از پژو 206 گران‌تر شد + جزئیات قیمت خودرو (سه شنبه)

گزارش های دریافتی از بازار خودرو حکایت از توقف روند کاهشی قیمت در این بازار و رشد تدریجی قیمت ها دارد. در میان خودروهای پرتقاضای داخلی سمند ال ایکس بیشترین افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو در حال هضم شوک ناشی از خبر احتمال آزادسازی واردات خودرو است و روند کاهش قیمت ها در این بازار دیگر کاهشی نیست. بر اساس گزارش های دریافتی از فعالان بازار خودرو قیمت ها امروز سه شنبه 6 مهرماه یا نسبته روز گذشته و روزهای ابتدایی هفته جاری ثابت مانده اند یا اندکی افزایش یافته اند.

در این میان افزایش قیمت برخی خودروها مثل سمند ال ایکس قابل توجه است به صورتی که این خودرو در حال حاضر با مدل 1400 در بازار 245 میلیون تومان قیمت دارد و این درحالیست که روز گذشته با 240 میلیون تومان قابل خریداری بود. سمند ال ایکس صفر کیلومتر مدل 1399 را نیز می توان به قیمت 226 میلیون تومان خریداری کرد که نسبت به روز گذشته 2 میلیون تومان گران تر شده است. ضمنا پژو 206 تیپ 2 مدل 1400 را امروز در بازار 240 میلیون تومان قیمت گذاری می کنند که نسبت به روز گذشته تغییری ندارد اما از این نظر که قیمت این خودرو از سمند کمتر شده، جالب توجه است.

206 صندوقدار درجا زد

در بازار امروز خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان قابل خریداری است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو هم به قیمت ۲۸۰ میلیون تومان به فروش می رسد که نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشته است.

آریاک سفر

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای در بازار امروز ۳۱۴ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ این خودرو ۳۲۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نداشته است.

متقاضیان خودرو رانا پلاس میتوانند این خودرو را با مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۲۷۰ میلیون تومان خریداری کنند ضمن اینکه رانا ال ایکس مدل ۱۴۰۰ را می‌توان به قیمت ۲۳۵ میلیون تومان خریداری کرد.

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

پراید اندکی گران شد

از خودروهای پر تقاضای گروه خودروسازی سایپا قیمت خودرو تیبا معمولی صندوقدار ۱۳۷ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ این خودرو ۱۴۲ میلیون تومان است. قیمت خودرو تیبا ۲ نیز 150 میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ این خودرو ۱۵۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پراید هاچ بک امروز سه شنبه اندکی که گرانتر شده و این خودرو که به سایپا ۱۱۱ نیز معروف است دو میلیون تومان گران تر از دیروز به قیمت ۱۵۲ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید معمولی نیز یک میلیون افزایش قیمت داشته و به قیمت ۱۳۷ میلیون تومان قابل خریداری است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سمند ال ایکس 5 میلیون از پژو 206 گران‌تر شد + جزئیات قیمت خودرو (سه شنبه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز