سلاح لیزری روسیه که هدف را ظرف چند ثانیه نابود می کند (ویدیو)

لست سکند

پرسوت نام یک سلاح لیزری روسی است که به عنوان پدافند هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. این سلاح یکی از شش سلاح استراتژیک روسیه است که در سال 2018 رونمایی و در سال 2022 اعلام شد که پنج سامانه از آن فعال و آماده خدمت است. از این سلاح لیزری می توان برای منهدم کردن پهپادها استفاده کرد ولی موثر بودن آن به میزان زیادی به شرایط آب و هوایی بستگی دارد. این سامانه در هوای صاف بسیار خوب عمل می کند ولی مه، برف، باران و یا دیگر پدیده های جوی می توانند روی عملکرد پرتو لیزر تأثیر منفی بگذارند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سامانه لیزری پرسوت را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سامانه لیزری پرسوت برق بسیار زیادی مصرف می کند و به کارگیری آن به صورت یک سامانه سیار زیاد موفقیت آمیز نخواهد بود، به همین خاطر در آینده کار محافظت از پایگاه های نظامی را بر عهده خواهند گرفت و از ورود هواگردهای دشمن به قلمرو خودشان جلوگیری خواهند کرد.

سامانه لیزری پرسوت می تواند ماهواره های دشمن که در مدارهای 1500 کیلومتری قرار داشته باشند را کور کند و آن ها را از کار بیندازد. به گفته یکی از مقامات ارتش روسیه، به تازگی یک سیستم پیشرفته تر به نام زادیرا نیز مورد استفاده قرار گرفته است که می تواند اهدافی که در سه مایلی قرار دارند را ظرف 5 ثانیه بسوزاند و نابود کند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “سلاح لیزری روسیه که هدف را ظرف چند ثانیه نابود می کند (ویدیو)

  1. علی گفته:

    نمیدونم چرا همه سلاحهای استراتژیک روسیه بشکل انیمیشن هستن.پ چرا در لووراین استفاده نمیکنه اینجوری به فنا نره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز