وقتی خلبان اکراینی پشت جنگنده روسی می نشیند (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از نکات جالب جنگ روسیه و اوکراین این است که جنگنده میگ 29 که ساخت روسیه است در دفاع از اوکراین مورد استفاده قرار می گیرد و خلبان های اوکراینی با آن به نبرد علیه نیروی های روسی می پردازند. میگ 29 به نسل +4 جنگنده ها تعلق دارد و جنگنده ای چند منظوره است که در هر شرایط آب و هوایی می تواند مأموریت هایش را انجام بدهد. در ادامه ویدیوی تماشا می کنید که پرواز یک فروند جنگنده میگ 29 با خلبان اوکراینی به نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، میگ 29 به یک توپ 30 میلی متری GSh-30-1 مجهز است و می تواند بمب های هدایت شونده لیزری و الکترو-اپتیکی با خود حمل کند. این جنگنده تک سرنشین از دو موتور توربوفن Klimov RD-33Mk بهره می برد که هر کدام می توانند بدون پس سوزی 52.96 کیلونیوتن و با پس سوزی 88.3 کیلونیوتن نیرو تولید کنند. حداکثر سرعت میگ 29 به 2200 کیلومتر بر ساعت می رسد و 1500 کیلومتر برد دارد. این جنگنده قادر است موشک های هوا به هوا و ضد کشتی با خود حمل کند.

این جنگنده نخستین پروازش را در سال 1988 انجام داد و نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی هند از کاربران اصلی آن به شمار می آیند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

 

انتهای پیام

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وقتی خلبان اکراینی پشت جنگنده روسی می نشیند (ویدیو)

  1. محمد گفته:

    دست فرمونش زیاد خوب نبود .چکار کرد دوتا موشک ول داد ‌.هواپیما را هم بلد نبود کنترل کند اینطرف اونطرفش میکرد شایدم تقصیر نداشت بنزینش تموم شده بود میخواست ازباک بنزین بکشه سقوط نکنه راست میگی برای همین ازدست فرمون تعریف کردند

  2. محسن گفته:

    منور پذیری خوبی داره . اما صدای جنگنده خیلی زیاده و بردش هم کمه .
    برای اموزشی خوبه . بدرد اکروبات میخوره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز