لودر غول پیکر کاترپیلار کوه را جا به جا می کند (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کاترپیلار یکی از شرکت های بزرگ آمریکایی به شمار می آید که در زمینه طراحی، تولید و فروش ماشین آلات راهسازی فعالیت و محصولاتش را در سرتاسر جهان به فروش می رساند. کاترپیلار بزرگ ترین شرکت ساخت تجهیزات راهسازی در جهان است. علاوه بر این، شرکت کاترپیلار انواع لباس کار و چکمه نیز تولید می کند و از سال 2012 تولید گوشی های هوشمند را نیز آغاز کرده است که گوشی هایی بسیار محکم و مقاوم هستند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که عملکرد فوق العاده یکی از لودرهای سنگین کاترپیلار را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، محصولات شرکت کاترپیلار در بیش از 110 کارخانه در سرتاسر جهان تولید می شوند که 51 کارخانه در ایالات متحده و 59 کارخانه دیگر در استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، چین، آلمان، فرانسه و بسیاری کشورهای دیگر قرار دارند. محصولاتی که این کارخانه ها تولید می کنند به بیش از 200 کشور صادر می شود و از طریق 220 نمایندگی رسمی کاترپیلار به دست مصرف کنندگان نهایی می رسد. در سال 2006، 66% از فروش شرکت کاترپیلار از طریق نمایندگی های داخل آمریکا و 37% از طریق 157 نمایندگی ها در کشورهای دیگر صورت گرفته است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “لودر غول پیکر کاترپیلار کوه را جا به جا می کند (ویدیو)

  1. ع گفته:

    خوبه جوانان خودشون رو به ساخت و ساز تشویق می‌کنند و جوونای ما با فوتبال و
    رنگ لباس والواتی و…..
    کاش با دیدن این فیلم جوونا یه ذره سر
    عقل بیان وبجای آماده خوری فکر
    صنعت مملکت باشن

  2. مجید گفته:

    واقعا هر وسیله ای که آمریکا میزنه در جهان بهترینه. البته چندین کشور هستن که بهترین وسایل تولید می‌کنند. تقریبٱ آمریکا در همه ساخت و سازها در درجه اول هست. و بزرگی در جهان هم یعنی همین. بنظرم چند کشوری که بهترین وسایل درست می‌کنند بخاطر این هست. که خریدار وقتی وسیله خرید میخواد باهاش چندتا خانواده نون بده. همین ایده یعنی انسانیت. حالا ایران خودرو و سایپا هم فقط به فکر جیبشون هستن. یعنی خریدار پول هنگفت بده. جیبشون پر بشه. همینکه با گراید رفت مسافرت چندین خانواده ولو و از هم پاشیده و افراد ناقص و….. بزرگی لیاقت میخواد.

  3. مجید گفته:

    بیخود آمریکا نشده بزرگ دنیا. وقتی وسیله آمریکایی خریدی مطمئن هستی که چند خانوار نون میده. نه مثل ایران خودرو و سایپا. وقتی پراید سوار شدی حتمن چندین کشته و ناقص و…. تحویل جامعه میده

  4. ناجی گفته:

    الان که من ۴۸سال از خدا عمر گرفته ام ،ماسین آلات این شرکت با ۵۰ سال قدمت هنوز تو بعضی از مناطق ایران دارن کار میکنند ،این یعنی تعهد یعنی انسانیت،حالا هم مسیولین بیان یه دستگاهی تولید کنند که نصف محصولات این شرکت کار کنه.

  5. فریبرز گفته:

    یه فامیل داریم از امریکا اومده بود پرسیدم ازش چطوره چرا میگن ابرقدرت…میگفت به اندازه ای صنعت و قدرتش پیشرقته است که در مغز شما نمیگنجه..قابل تصور نیست..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز