سقوط قیمت پراید به 95 میلیون در بازار بی‌مشتری

قیمت پراید به ۹۵ میلیون تومان رسیده است، اما همچنان بازار کساد است و مشتری ندارد.
به گزارش کاماپرس، با ریزش سریع قیمت دلار، قیمت خودروهای داخلی هم کاهش زیادی داشته است تا جایی که خودرو پراید که همیشه متقاضیانی زیادی داست و تا همین چند روز پیش تا ۱۳۵ و ۱۴۰ میلیون تومان هم رسیده بود حالا با قیمت ۹۵ میلیون تومان خریدار آنچنانی ندارد.

البته فقط خودرو پراید با این کسادی بازار مواجه نیست. کارشناسان معتقدند پژو ۲۰۶ و بعضی از خودروهای پرطرفدار خارجی هم با اینکه کاهش قیمت زیادی در این یکی دو روزه گذشته داشته اند، اما خرید و فروشی انجام نمی شود. به اعتقاد آنها خریداران واقعی منتظر هستند تا قیمت ها باز هم پایین تر بیاید.
اخبار مهم مرتبط را بخوانید

نعمت الله کاشانی نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در این باره می گوید: « قیمت خودرو حدود 25 درصد نسبت به 20 روز پیش، افت کرده است، بطوریکه الان قیمت پراید به حدود 95 میلیون تومان رسیده است. البته خریداری در بازار وجود ندارد، این قیمت‌ها گفته می‌شود ولی در واقع خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در ادامه درباره قیمت بقیه خودروهای پرطرفدار بازار می گوید:« پژو 206 تیپ 2 به قیمت زیر 200 میلیون تومان رسیده ولی بازهم خریداری ندارد. اگر این روند ادامه پیدا کند و قیمت دلار نزولی باشد، قیمت خودرو نیز بازهم کاهش پیدا می‌کند.»

راز آسمان پایتخت

این کارشناس خودرو در پایان به ایلنا می گوید:« قیمت خودروهای خارجی نیز بیش از 25 تا 30 درصد پایین آمده است. سانتافه که به 3.5 میلیارد تومان رسیده بود الان با 2 میلیارد و 500-600 میلیون تومان هم خرید نمی‌شود.
قیمت‌هایی که نمایشگاه‌داران اتومبیل تحت پوشش اتحادیه اعلام می‌کنند واقعی است، در سایت‌ها بیشتر دلال‌ها بدنبال کاهش ضرر خود هستند و قیمت‌هایی ارائه می‌دهند که از نظر ما واقعی نیست.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “سقوط قیمت پراید به 95 میلیون در بازار بی‌مشتری

  1. حسن گفته:

    باسلام، نویسنده محترم لطفا حالا که زحمت قیمت روکشیدید بگید ازکجا میشه پراید95میلیونی تهیه کرد والا ما ازهرکجا قیمت میگیرم 120اعلان میکنن

  2. محمد گفته:

    با سپاس از کارشناس محترم، به عرض می رساند نظر شما با واقعیت بازار بسیار فاصله دارد و بیشتر خوراک تبلیغاتی است تا نظر واقعی. در حال حاضر شما پرایدی برای فروش حتی به قیمت ۱۳۰ میلیون نخواهی یافت. لطفا شماره بذارید و ما را به فروشنده های گرامی معرفی بفرمایید اگر راست میگویید. با سپاس فراوان

  3. سلیمان گفته:

    اینایی که میگن ماشین با این قیمت نیست دروغه دلالن که خدا لعنتشون کنه ملت نخرید نخرید بزار بمیرن این دلالا

  4. سلیمان گفته:

    اینایی که میگن ماشین با این قیمت نیست دروغه دلالن که خدا لعنتشون کنه ملت نخرید نخرید بزار بمیرن این دلالا

  5. سهیل گفته:

    از توضیحات بالا مشخصه اقای محمد و حسن از دلالان نیمه محترمن و دلشون نمیخواد ماشین بیاد پایین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز