سقوط قیمت پراید به زیر ۱۰۰ میلیون

کاهش قیمت پراید ادامه دارد. پیش بینی می شود با کاهش قیمت دلار، پراید به زیر ۱۰۰ میلیون تومان سقوط می کند.

به گزارش کاماپرس، در تعطیلات دو هفته ای عملا خرید و فروش خودرو تعطیل است اما این موضوع جلوی کاهش قیمت پراید را نگرفته است. قیمت پراید همگام با کاهش دلار در یک روند کاهش قرار گرفته است و اگر این کاهش قیمتها ادامه داشته باشد ممکن است به زیر ۱۰۰ میلیون تومان هم برسد.

نعمت‌الله کاشانی‌نسب نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران درباره کاهش قیمت پراید می گوید:« «فعلا قیمت پراید به 100 میلیون تومان رسیده که البته این رقم هم واقعی نیست. اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند قیمت پراید هم به زیر 100 میلیون تومان می رسد.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

با توجه به روند اتفاقات انتخابات آمریکا و آغاز انتقال قدرت به دولت جو بایدن، همچنین معرفی وزیر خارجه بایدن که از حامیان برجام است، بازار ارز در ایران نیز روند کاهش خود را حفظ کرده است.

آریاک سفر

کاهش قیمت ارز تاثیر زیادی در بازار خودرو دارد و ادامه این روند و یا حتی تثبیت آن می‌تواند در کاهش قیمت خودرو موثر باشد. همین موضوع باعث شده قیمت پراید در هفته های اخیر ریزش زیادی را تجربه کند و گفته می شود احتمالا به زودی به زیر صد میلیون تومان خواهد رسید.

پراید ۱۳۱ حدود ۱۰۰ میلیون

نعمت‌الله کاشانی‌نسب نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران در ادامه به فرارو می گوید:« در حال حاضر قیمت پراید 131 حدود 100میلیون تومان است. البته مدل های مختلف پراید قیمت ‌های متفاوتی دارند. واقعیت این است که در برهه‌ای، قیمت خودرو به دلیل بورس‌بازی دلالان، با نرخی شدیدتر از رشد قیمت دلار افزایش یافت، اما با نزولی شدن دلار، کاهش قیمت خودرو آنگونه که باید، اتفاق نیفتاده و هنوز جای ریزش دارد.»

او در پایان می گوید:«اکنون با توجه به روند رو به رشد تولید خودرو از سوی دو خودروساز بزرگ کشور و بیشتر بودن عرضه از تقاضا، انتظار می‌رود که قیمت‌ها بیش از پیش کاهش پیدا کند.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز