سقوط دلار و سکه با وجود قیمت سازی دلالان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رسانه ها از شایعه سازی، قیمت سازی و تکاپوی شدید دلالان برای ممانعت از سقوط نرخ دلار و سکه خبر می دهند و این درحالیست که احتمال سقوط قیمت ها در این دو بازار کماکان به شدت بالا است.

به گزارش کاماپرس، برخلاف روندی که انتظار می رفت قیمت ها امروز در بازار ارز و سکه در پیش بگیرد، قیمت هایی در بازار امروز زمزمه می شود که بیش از واقعیت های بازار ساخته و پرداخته دلالان است.

به نظر می رسد واسطه های بازار غیررسمی ارز که روی برد ترامپ برای فروش دلار به قیمت های بالا حساب کرده بودند حالا همچون خود ترامپ که بدون دلیل نتایج انتخابات را تقلبی می داند، بدون هیچ دلیلی بر گرانی اسکناس آمریکایی می کوبند!

سقوط سکه به کانال 12 میلیونی

تسنیم در گزارشی در این باره نوشته است؛ قیمت دلار از 30 هزار تومان روز چهارشنبه به 24 هزار تومان در روز جاری (شنبه) رسیده است و سکه نیز از 15 میلیون تومان به 12 میلیون تومان کاهش یافته است. سیر نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو نیز محسوس است ولی نکته مهم تکاپوی دلال‌هایی است که کاهش قیمت‌ها باب میلشان نیست.

در بازار طلا و ارز و البته خودرو دلال‌ها در حال تکاپو هستند تا با خبرهای ساختگی و قیمت‌های صعودی مانع از ریزش بیشتر قیمت‌ها شوند، نمونه مشخص این وضعیت در بازار سکه مشهود است؛ قیمت سکه در اتاق‌های معاملاتی روز جمعه تا کانال 11 میلیون تومان هم افت کرده بود ولی از صبح امروز کانال‌های دلالی تلاش می‌کنند با افزایش قیمت سکه در معاملات فردایی آن‌هم پیش از آغاز رسمی معاملات در بازار امروز، به بازار سیگنال صعودی بدهند.

مشابه این وضعیت در بازار ارز و خودرو نیز مشهود است تا جایی که دلال‌های این بازارها در مکالمات با یکدیگر رسماً تأکید می‌کنند که نباید اجازه دهند سرمایه‌ها از این بازارها به‌سمت بازار بورس برود و خودشان ضرر کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم بازار ارز و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز