سقوط دلار به کانال پائین تر در دومین روز اردیبهشت ماه

لست سکند

قیمت دلار امروز پنجشنبه در دومین روز اردیبهشت ماه نتوانست جایگاه یک روزه خود را در کانال بالاتر حفظ کند و به کانال 23 هزار تومان سقوط کرد.

به گزارش کاماپرس، وضعیت بازار غیررسمی ارز در هفته گذشته متزلزل بود و بازار در آخرین روز معاملاتی هفته نیز عقب نشینی کرد. کمبود خریدار دلار و یورو نکته بارز و اساسی در بازار ارز است.

امروز دلالان بازار با استناد به گفته های جین ساکی سخنگوی کاخ سفید که رسیدن به توافق با ایران را ظرف دو هفته آینده بعید دانسته بود ، تلاش می‌کردند قیمت‌ها را بالا نگه دارند اما کمبود خریدار و عدم تمایل همان معدود خریداران به خرید ارز باعث شد واسطه ها فتیله قیمت ها را پائین بکشند.

هفته آینده برای بازار ارز هفته حساسی خواهد بود چرا که مذاکرات وین بعد از یک وقفه کوتاه از سر گرفته می شود و انتظارها برای شکل گیری یک توافق مهم بین ایران و آمریکا به اوج رسیده است. هر خبری از این مذاکرات برسد بازار به آن واکنش سریع و شدیدی نشان خواهد داد.

بر اساس آخرین گزارش های رسیده از معاملات بازار غیررسمی ارز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز با افت ۲۱۰ تومانی همراه شد و به ۲۳,۸۳۰ (بیست و سه هزار و هشتصد و سی ) تومان رسید. قیمت طلا و سکه هم کاهش یافت.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم روز را بخوانید

نرخ درهم امارات (حواله) هم امروز با کاهش ۰.۷۷ درصدی، از ۶,۶۲۰ (شش هزار و ششصد و بیست ) تومان به ۶,۵۷۰ (شش هزار و پانصد و هفتاد) تومان رسید.

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۹۸ درصدی، از ۱,۰۲۳,۲۰۰ (یک میلیون و بیست و سه هزار و دویست ) تومان به ۱,۰۱۳,۳۰۰ (یک میلیون و سیزده هزار و سیصد ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز