سقوط ۴ میلیونی قیمت گوشی‌های سامسونگ

لست سکند

کاهش قیمت دلار در یکی دو روز گذشته تاثیر زیادی در قیمت بعضی از گوشی‌های سامسونگ داشته است، ‌تا جایی که گوشی زد فلیپ سامسونگ از  ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت ۱۸ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، با اینکه امروز دلار برخلاف روزهای اول هفته وارد روند افزایشی شده است، اما کاهش قیمت در بعضی از برندهای پرفروش بازار موبایل شروع شده است. در یکی دو روز گذشته کاهش قیمت گوشی های همراه در اکثر برندهای موجود در بازار شدت گرفته است، البته بررسی بازار نشان می دهد گوشی های سامسونگ بیشتر از بقیه برندها تحت تاثیر این موج ارزانی قرارگرفته اند.

در حال حاضر سامسونگ گلکسی آ۷۱ که یکی از گوشی های پرفروش بازار است از قیمت ۱۰ میلیون تومان در بازار روز دوشنبه و سه شنبه با قیمت ۹ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.

البته این کاهش قیمت در برابر ریزش قیمت گوشی زد فلیپ خیلی به چشم نمی آید ، چرا که قیمت این گوشی در دو روز گذشته از ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۱۸ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان رسیده است.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید

راز آسمان پایتخت

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ الترا هم از قافله ارزانی ها جا نمانده است. ای گوشی دو روز پیش با قیمت ۲۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته می شد، اما در حال حاضر و با کاهش ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی قیمت این گوشی به ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

رصد بازار موبایل نشان می دهد بقیه گوشی های پرفروش بازار روز آرامی را از لحاظ تغییرات قیمتی پشت سر گذاشته اند. فقط در بین گوشی های برند اپل، گوشی همراه آیفون ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ در این مدت ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده است و امروز با قیمت ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “سقوط ۴ میلیونی قیمت گوشی‌های سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز