سفر به کیش برای تزریق واکسن فایزر به جای سفر به خارج

تعداد قابل توجهی از ایرانیان برای تزریق واکسن کرونا به کشورهایی همچون ارمنستان سفر می‌کنند اما مدیرعامل منطقه آزاد کیش از طرحی خبر داده است که در صورت تصویب نهایی ، گردشگران می توانند در کیش واکسن فایزر را به صورت رایگان تزریق کنند.

به گزارش کاماپرس، شمار زیادی از هم وطنان به دلیل کند بودن روند تزریق واکسن به راهکارهایی همچون سفر به کشورهای دیگر و واکسینه شدن در این کشورها پناه برده اند اما اگر طرحی که مدیرعامل منطقه آزاد کیش از آن سخن گفته است به تصویب نهایی برسد و اجرایی شود، این امکان فراهم می شود که با یک سفر تفریحی به کیش ، واکسن فایزر را هم به صورت رایگان تزریق کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار جذاب و مهم، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

ورود واکسن فایزر ساخت آلمان به کیش در صورت تصویب نهایی طرح

جعفر آهنگران مدیرعامل منطقه آزاد کیش درباره این طرح چنین توضیح داده است: گروهی از بخش خصوصی علاقمند به واردات واکسن بودند و قصد داشتند تا واکسن وارد کنند و به هر فردی که به جزیره کیش بیاید واکسن بزنند و این کاررا قرار بود رایگان انجام دهند.

بنا به اعلام خبرگزاری ایلنا وی ا ادامه داد:  مسافران  به جای آنکه برای واکسن به کشورهای خارجی بروند به جزیره کیش بیایند و ضمن گردش واکسینه نیز بشوند و حتی اعلام آمادگی کردند که واکسن فایزر ساخت آلمان وارد کنند.

آریاک سفر

مدیرعامل منطقه آزاد کیش تصریح کرد: وقتی گردشگر بیاید واکسینه شود رونق به جزیره کیش باز می‌گردد و از رونق ایجاد شده طبعا هزینه‌های واکسن نیز تامین خواهد شد این طرح به تازگی توسط وزیر بهداشت تایید شده و به سازمان غذا و دارو ارجاع شده است.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز کیش می‌تواند یک شهر الگو برای اجرای پروتکل‌ها باشد افزود: از طرف وزارت بهداشت به ما اعلام شد که در جزیره کیش افراد بالای 18سال می‌توانند واکسن بزنند و به ما اعلام شده است که از هفته آینده واکسن‌های مورد نیاز تخصیص پیدا خواهد کرد و کیشوندان بالای 18 سال را از هفته آینده واکسینه خواهیم کرد و بعد از اتمام واکسیناسیون کیشوندان در صورت وجود سهمیه سایر افراد را نیز واکسینه خواهیم کرد.

طرح های جدید  برای کاهش نرخ اجاره و قیمت خودرو در کیش

آهنگران درباره اجرای یک پروژه  مهم ساخت مسکن  در جزیره کیش با هدف کاهش قیمت  گفت: زمین مورد نیاز برای این طرح شناسایی و مشخص شده است و قصد داریم 1500 تا 2000 واحد مسکونی پیش ساخته که به صورت زودبازه به ثمر می‌نشیند را آماده کنیم و این خانه‌ها به کارکنان غیربومی هتل‌ها و نهادهای دولتی و اداره‌ها تعلق خواهد گرفت و قصد فروش نداریم و خانه سازمانی محسوب می‌شود. و اگر هیات مدیره این طرح را تصویب کند با پولی که از متقاضیان این خانه‌ها می‌گیریم کار ساخت آن را شروع خواهیم کرد اما این منازل قابل فروش نیست و زمین آن همچنان در اختیار سازمان منطقه آزاد کیش خواهد بود.

وی ادامه داد: شش ماهه این منازل ساخته خواهد شد و تاثیر مستقیمی بر تقاضای مسکن و همچنین کاهش اجاره‌بها در جزیره کیش خواهد داشت.

آهنگران با اشاره به اینکه ممنوعیت واردات خودرو یکی از مشکلات اساسی در جزیره کیش است گفت: پیگیری‌های لازم را از ریاست جمهوری دوره قبل ، معاون اول، وزارت اقتصاد و وزارت صمت انجام دادیم و تقاضا کردیم تا جزیره کیش را مجزا از سایر مناطق آزاد در این بحث در نظر بگیرند و حتی تقاضا کردیم که اجازه واردات خودروهای بنزینی و فسیلی را ندهید و فقط اجازه ورود خودروهای هیبریدی و برقی را بدهید تا بتوانیم قیمت خودرو را در جزیره کیش کاهش بدهیم.

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “سفر به کیش برای تزریق واکسن فایزر به جای سفر به خارج

  1. حمید گفته:

    بگذارید من عامیانه برای هموطنان محترم توضیح بدم بعضی ها جملات کنایی رو آشنا نیستند
    باید پول خرج کنی داداچ مفتی کخ برای کسی کار نمیکنن نداری برو بمیر دیگه یه کیش باید بیای ما تا اینجا آوردیم خسته شدیم. پولاتون کجا خرج می‌کنید بدین ما از کجا آوردین اصلا . خلاص افتاد

  2. رویا اکبرزاده گفته:

    برای پیدا کردن واکسن فایزر به هر دری زدم و آخرش مایوس و سرخورده دارم خودم را برای تزریق واکسن ناکارامد چینی متقاعد میکنم. تو رو به هر چی میپرستید، کی کیش واکسن فایزر میاد تا ملت هم تکلیف خودشون و سلامتی عزایزانشون رو بهتر بفهمند!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز