ساینا S از 182 میلیون رد شد؛ جا خوش کردن ساینا در قیمت قبلی پژو 206 !

در حالی که اوایل زمستان سال 99 با 182 میلیون و 500 هزار تومان خودرویی همچون پژو 206 تیپ 2 قابل خریداری بود این روزها چنان گرانی در بازار خودرو جولان می دهد که ساینا S که از نظر فنی و کیفی خودرویی ضعیف تر از 206 است را باید به این قیمت خرید!

به گزارش کاماپرس، متقاضیان و علاقه مندان پژو 206 تیپ 2 کم کم باید خود را برای وداع با این خودرو آماده کنند چرا که در فروش فوق العاده فردای ایران خودرو هم خبری از این خودرو نیست و شایعه توقف تولید 206 ساده (سقف فلزی ) بیش از پیش قوت گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

این محصول احتمالا جای خود را به مدل های سقف شیشه ای و صد البته با قیمتی بالاتر خواهد داد. برای متقاضیانی که قدرت خرید آنها در برابر قیمت افسارگسیخته 206 تیپ 2 ساده، روز به روز آب می رود شاید چاره ای جز اکتفا کردن به خودرویی مثل ساینا S نباشد که البته این خودرو هم گرانی را به صورت روزانه تجربه می کند و این روزها به قیمت 182 میلیون و 500 هزار تومان معامله می شود؛ قیمتی که زمستان سال قبل برای 206 تیپ 2 پیشنهاد می شد!

بررسی وضعیت قیمت ها در بازار خودرو حکایت از آن دارد که با روند افزایشی نرخ ارز؛ خودرو نیز در طول روزهای اخیر 2 تا 6 میلیون تومان در انواع محصولات داخلی گران شده است.

آریاک سفر

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

جزئیات قیمت خودروها در بازار

بر اساس اعلام تسنیم در بازار، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 252 میلیون تومان، پراید 111 با قیمت 152 میلیون تومان، ساینا163  میلیون تومان، تیبا 2 با قیمت 161 میلیون تومان، کوییک دنده ای 169 میلیون تومان، رانا ال ایکس 227 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 423 میلیون تومان، پژو پارس 272 میلیون تومان، سمند ال ایکس 243 میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین  در بازار امروز فروش خودرو سمند EF7 با قیمت 278 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 300 میلیون تومان، رانا پلاس 274 میلیون تومان، شاهین 363 میلیون تومان، تیبا 150 میلیون تومان، پژو 405 جی ال ایکس 231 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

15 دیدگاه برای “ساینا S از 182 میلیون رد شد؛ جا خوش کردن ساینا در قیمت قبلی پژو 206 !

  1. Hossen Nozari گفته:

    فروش یکساله، تحویل فروردین ۱۴۰۰ هستم، اردیبهشت برای واریز پول کوئیک آر گران شده، مجبور به ارزان فروختن تیبا شدم ( دو زیان یکجا)، ماشینها ۶،۷ ماهه که توی پارکینگ هستند، بعد از ۱۶ ماه هنوز تحویل نداده اند و بیش از ۴ ماهه که بدون خودرو مانده ایم، خجالت هم نمیکشند دوباره ثبت میکنند …

  2. ایمان گفته:

    بعد میگین سر گرمی تو ایران نیست بفرما حالا با افزایش قیمت ها سر گرم بشید تا بعد هم با انواع به روز شده کرونا سر گرم میشید

  3. کورش گفته:

    من ماشینهای ایرانی قبول ندارم نخواهم داشت چون پولش دزدی ازجیب مردم بدبخت کلن دروغ دزدی جیب بری به وجودامده

  4. رضا گفته:

    ۲۰۶ تیپ ۲ از نظر فنی بهتر از ساینا !!؟
    بیشتر تبلیغ ۲۰۶ تیپ ۲ بود. قیمت سازی شما سایت ها که قیمت ها هر روز بالاتر میره

  5. علی گفته:

    دراین مملکت جزدروغ ودزدی چیزی نیست که بشه بهش دلخوش کرد وازطرف دیگه هم ویروس دستساز رو هم وارد کردن که مردم نابودبشن هیچکس هم حرفی نمیزنه همه چی شده تظاهر چاپلوسی متاسفم برای خودم که یه لر هستم ازاقوام اصیل ایران ولی دیگه هیچ اصالتی برامون نمونده چون خودمون دلمون میخواد تواین نکبت زندگی کنیم شرم باد براون ایرانی که تن به ذلت میده…چه باخودرو چه با دلال بازی چه با هرچی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز