سفر به قطب شمال با پارس پالاد

قطب شمال - کاماپرس
آریاک سفر

آژانس هواپیمایی پارس پالاد، تور هفت شب و هشت روز شفق قطبی روسیه را با هدف تماشای رویایی‌ترین پدیده جهان برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، تور شفق قطبی روسیه با سه شب اقامت در مسکو آغاز می‌شود و پس از آن گردشگران برای تماشای شفق قطبی با پرواز اس سون به سمت مورمانسک پرواز خواهند کرد. آشنایی با سنت‌ها و بازی‌های قوم سامی، غذا دادن به گوزن‌های شمالی، سورتمه سواری، تماشای پارک هاسکی‌ها و اقامت در ایگلوها و اتاقک‌های شیشه‌ای و تماشای شفق قطبی از جمله بخش‌های مفرح تدارک دیده شده در مورمانسک است. 

در این تور بلیط رفت و برگشت به مسکو با پرواز ماهان، پرواز داخلی از مسکو به مورمانسک و بالعکس با پرواز اس سون، اقامت در هتل با صبحانه، همه روزه گشت به همراه پرداخت کلیه ورودیه‌ها، سه وعده ناهار، ویزای گروهی و راهنمای فارسی زبان و ترانسفر فرودگاهی، ترانسفرهای بین شهری و ترانسفر به ایگلوهای شیشه‌ای و بیمه مسافرتی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی پارس پالاد (اسب پارسی) در سال 1385 فعالیت خود را آغاز و نخستین سامانه تور اپراتوری اینترنتی را طراحی و راه‌اندازی کرد. این شرکت دارای مجوزهای قانونی لازم از سازمان‌های هواپیمائی کشوری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است. صدور بلیط، رزرواسیون هتل و مراکز اقامتی، اخذ ویزای کشورهای مختلف و اجرای تورهای مسافرتی داخلی و خارجی از جمله مهمترین خدمات پارس پالاد است.

متقاضیان برای ارتباط با این شرکت می‌توانند با شماره تلفن 02187708 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس پالاد
ژیوار
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان