سفر به دبی در پاییز؛ هالووین و سال نو قمری را باهم ببینید

تور دبی_کاماپرس
آریاک سفر

دبی دیگر یکی از شهرهایی است که به‌خوبی ترکیب سنت و مدرنیته را باهم هماهنگ کرده است. شهری مدرن و پرزرق‌وبرق که می‌تواند مطلوب‌ترین مقصد تعطیلات برای هزاران مسافر در سراسر دنیا باشد.

در این گزارش کاماپرس دلایل سفر در پاییز به دبی را بررسی می‌کند. سفر به دبی چه به قصد فعالیت‌های ماجراجویی باشد، چه برای مراکز خرید مجلل و تفریح، انتخاب خوبی است. بهترین فصل برای دیدن دبی پاییز با هوایی مطبوع و معتدل خواهد بود.

سپتامبر (شهریور و مهر)

در سپتامبر، بااینکه دمای هوا در طول روز به‌طورمعمول بالای 38 درجه سانتی‌گراد است و شب‌ها از 32 درجه سانتی‌گراد پایین‌تر نمی‌شود ولی هنوز برای سفر به دبی مناسب نیست. این هوا برای تعطیلات ساحلی ایدئال نخواهد بود.

اکتبر (مهر و آبان)

در اکتبر، دما به‌اندازه‌ کافی خوب می‌شود. دمای روزانه حدود 33 درجه سانتی‌گراد و شبانه حدود 29 درجه خواهد بود که شنا در آب را لذت‌بخش می‌کند.

نوامبر (آبان و آذر)

در نوامبر، با دمای روزانه حدود 30 درجه سانتی‌گراد و شبانه 25 درجه سانتی‌گراد، هوایی خنک‌تر و دل‌پذیرتر نسبت به ماه‌های تابستانی خواهید داشت. این ماه آغاز فصل بارانی در امارات است اما باران‌ها کوتاه هستند.

دریان سفر امید

تور دبی_کاماپرس

سه جاذبه دیدنی دبی در فصل پاییز

برج خلیفه

این برج از دیدنی‌های معروف دبی و یک شگفتی معماری است که دارای دو عرشه یکی در طبقه 124 و دیگری در طبقه 148 برای مشاهده شهر و مناظر شگفت‌انگیز آن از بالای ارتفاعات است.

دبی مال

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در جهان که بیش از 1400 فروشگاه را در خود جای‌داده است. بزرگ‌ترین فروشگاه آب‌نبات جهان و یک فواره و آبشار بزرگ از جاذبه‌های دیدنی این مرکز خرید است.

آدرس: Financial Center Rd, Dubai

زمان: 10 صبح الی 12 صبح

آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیرآب

این آکواریوم در دبی مال واقع‌شده و بزرگ‌ترین آکواریوم سرپوشیده جهان برای تماشای بیش از 33000 حیوان آب زی است. در این بازدید می‌توانید قایق کف شیشه‌ای را سوار شوید یا غواصی در قفس کوسه را انتخاب کنید.

آدرس: Financial Center Rd, Dubai

زمان: 10 صبح الی 12 صبح

تفریحات دبی در فصل پاییز

هالووین ترسناک دبی

هالووین یکی از هیجان‌انگیزترین تعطیلات شهر دبی در پاییز است. این تعطیلات در 31 اکتبر در هتل‌ها و مراکز خرید دبی که با نمادهایی مانند کدوتنبل، جادوگر، هیولا و اسکلت تزیین‌شده‌اند، جشن گرفته می‌شود تا یک روز سرگرم‌کننده برای مردم محلی و گردشگران باشد.

تور دبی_کاماپرس

باغ گل رنگارنگ

این پارک در کتاب رکوردهای گینس، در میان جاذبه‌های دیگر، بزرگ‌ترین ساعت گل دنیا و بازسازی یکی از هواپیماهای افسانه‌ای آن، ثبت‌شده است. بیش از 30 غرفه غذا و نوشیدنی ازجمله رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌های آب‌نبات و یک کیوسک آب‌میوه تازه هم وجود دارد.

در دهکده جهانی دور دنیا در یک روز

این دهکده فضایی تفریحی است که هرسال در فصل پاییز بازگشایی می‌شود. تفریحات بیش از 40 کشور باهدف نزدیک کردن بازدیدکنندگان به فرهنگ خود از طریق رقص و پایکوبی در این مرکز انجام می‌شود.

به سافاری آفریقایی بروید و حیوانات را ببینید

پارک سافاری دبی، واقع در الورقا 5، حدود 3000 حیوان از سراسر جهان را در خود نگه‌داری می‌کند. تمرکز آن بر حفاظت و رفاه حیوانات است و شامل پنج حوزه کلیدی می‌شود: دهکده آفریقایی، دهکده آسیایی، صحرای عربستان، دهکده کاوشگر و دره ماجراجویی.

رویدادهای ویژه دبی در پاییز

سال نو

سال نو هجری یک جشن ملی و آغاز تقویم جدید اسلامی است. مردم محلی در خانه‌های خود جشن می‌گیرند ولی در این عید شهر سراسر نور و رنگ و شادی است که برایتان در سفر به دبی در فصل پاییز تجربه جالبی خواهد بود.

مسابقه شتر دوانی

ماه اکتبر در پاییز، فصل شتر دوانی در دبی است. شرکت‌کنندگان از قطر و عربستان سعودی برای شرکت در این مسابقه به دبی می‌آیند. این مسابقه یکی از رویدادهای دیدنی و تفریحات دبی در پاییز است.

آیا سفر به دبی در پاییز توصیه می‌شود؟

دبی در پاییز دمای هوایی مطلوب برای لذت بردن از فعالیت‌های فضای باز دارد. تقاضا برای تور دبی در این اوقات به‌شدت بالا می‌رود. فستیوال خرید سه‌روزه که از ۲۷ تا ۲۹ اکتبر برگزار می‌شود، فرصت طلایی است تا با تخفیف‌هایی تا ۹۵٪، خریدی جذاب داشته باشید.

تور دبی_کاماپرس

آژانس هواپیمایی آریاک سفر (https://www.aryaktravel.com) از سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرده و با حدود ۲۰ سال سابقه و تجربه، خدمات مسافرتی زیادی نظیر تهیه آنلاین بلیط هواپیما، هتل، تورهای داخلی و خارجی و همین‌طور خدمات اخذ ویزا را برای مسافران انجام می‌دهد. آریاک سفر از شروع فعالیت خود تاکنون رضایت، راحتی و نیازهای مسافران و مشتریان خود را شناسایی و در اولویت قرار داده تا بتواند بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کند. آریاک سفر مجری مستقیم برگزاری تورهای پاییزی دبی با بهترین امکانات است.

راه‌های ارتباطی

تلفن: 02157816

تلفن: 02188454551

تلفن: 02191009664

ایمیل:

[email protected]

ایمیل:

[email protected]

دفتر مرکزی:

تهران، عباس‌آباد، خیابان بهشتی، بین اندیشه و سهروردی، پلاک 64، طبقه همکف

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان