سفر به بهشت ترکیه با تور مارماریس

تور مارماریس - کاماپرس
ژیوار

مارماریس از محبوب‌ترین مقاصد جهان در کشور ترکیه بوده و سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. این شهر که در سواحل مدیترانه واقع شده مملو از نقاط دیدنی طبیعی و تاریخی بی‌نظیر بوده و انواع مختلفی از فعالیت‌ها را در خود جای داده است. افراد با سفر به مارماریس می‌توانند از تماشای سواحل و خوردن غذاهای لذیذ این شهر لذت برده و خریدهای خود را با بهترین قیمت انجام دهند. مارماریس محیطی آرام و سرسبز دارد و برای کسانی که به دنبال مکانی برای گذراندن تعطیلات خود هستند، مناسب است. ایرانیان هم‌چنین می‌توانند با ماشین شخصی به این شهر سفرکرده و هزینه‌های سفرشان را  کاهش دهند.

مکان‌های دیدنی مارماریس

مارماریس نقاط دیدنی بسیاری دارد و جاذبه‌های بی‌نظیر متعددی را در خود جای داده است. سواحل بکر و بناهای تاریخی در کنار جاذبه‌های طبیعی، این شهر به مقصد رویایی برای گردشگران بین‌المللی تبدیل کرده است.

قلعه مارماریس: قلعه مارماریس از محبوب‌ترین قلعه‌های ترکیه است و قدمت بالایی دارد. این قلعه قدیمی‌ترین بنا در مارماریس است و سه موزه با انواع آثار مختلف را در خود جای داده است.

سواحل مارماریس: گردشگران می‌توانند در سواحل مختلف مارماریس از مناظر اطراف در زیر نور درخشان خورشید لذت ببرند و یا انواع فعالیت‌های آبی مختلف را انجام دهند. مارماریس مارینا به‌عنوان تفرجگاهی ساحلی از معروف‌ترین نقاط این شهر بوده که با کشتی‌های بزرگ تفریحی و قایق‌های مختلف پوشیده شده و خدمات لوکس و متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

جزیره سدیر: جزیره سدیر از محبوب‌ترین جاذبه‌ها در کشور ترکیه بوده و از مقاصد بی‌نظیر برای سفر با قایق به شمار می‌رود. این ساحل به شن‌های طلایی و صدف‌های دریایی معروف بوده و کاج‌های زیبایی اطراف این جزیره را در بر گرفته‌اند.

دریان سفر امید

تور مارماریس - کاماپرس

چه‌کارهایی می‌توان در مارماریس انجام داد؟

با رزرو تور سافاری در مارماریس گردشگران از میان تپه‌های گل‌آلود، جنگل‌های سرسبز و آب‌های روان گذشته و تجربه‌ای متفاوتی را برای خود ثبت می‌کنند. هم‌چنین می‌توانند با جیپ سافاری از تماشای سواحل، آبشارها و دیگر مناظر در طول مسیر خود لذت ببرند.

غواصی در مارماریس نیز تجربه بی‌نظیری را برای گردشگران به همراه خواهد داشت. با غواصی میان آ‌ب‌های مارماریس می‌توان در شفاف‌ترین قسمت‌های دریا انواع مختلفی از گونه‌های آبزی را تماشا کرد. بااین‌حال برخی مسافران نیز ممکن است با قایق به وسط آب‌رفته و از گشت‌وگذار در جزایر اطراف لذت ببرند.

کی به مارماریس سفر کنیم؟

مارماریس در هر فصل سال زیبایی‌های فوق‌العاده‌ و خاص خودش را دارد و گردشگران با سفر به این جزیره می‌توانند طیف وسیعی از جاذبه‌های متعدد را مشاهده کنند. معمولا فصل بهار، بهترین زمان سفر به مارماریس است؛ چراکه در این زمان هوا بسیار عالی است. بااین‌حال بسیاری از گردشگران، تابستان را برای سفر به مارماریس ترجیح می‌دهند؛ یکی از اصلی‌ترین دلیل برای سفر در فصل تابستان، آفتاب درخشان این جزیره است.

تور مارماریس - کاماپرس

رزرو تور مارماریس با آریاک سفر

هزینه رزرو تور مارماریس را عوامل مختلفی از جمله فصل سفر به این شهر مشخص می‌کند. این شهر زیباترین سواحل ترکیه را در خود جای داده و بسیاری از گردشگران را به‌سوی خود جذب می‌کند. افراد برای رزرو تور مارماریس و اطلاع از قیمت آن می‌توانند با آریاک سفر در تماس بگیرند.

آژانس هواپیمایی آریاک سفر با 20 سال سابقه در زمینه انواع تورهای خارجی و اخذ ویزا فعالیت کرده و بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار افراد قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو تور مارماریس می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه به آدرس https://www.aryaktravel.com مراجعه کرده و یا با شماره 02157816 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز