سفر به آنتالیا با اقامت در هتل گرانادا لاکچری بلک

ژیوار

آنتالیا به عنوان بهشتی مقرون به صرفه بر روی زمین همواره از مقاصد محبوب گردشگری بوده است. با سفر به این شهر در کنار لذت بردن از مناظر زیبا و دریا آبی مدیترانه، می‌توان با بناهای تاریخی و فرهنگ غنی آن آشنا شد.

به گزارش کاماپرس، همه ساله افراد زیادی این شهر را برای مقصد تفریح و سفر خود انتخاب می‌کنند. مانند هر سفر دیگری انتخاب یک هتل خوب که بتواند نیازها را برآورده کرده و محیطی آرام داشته باشد حائز اهمیت است. هتل پنج ستاره گرانادا لاکچری آنتالیا از جمله هتل‌های خوب این منطقه به شمار می‌آید که با وجود امکانات عالی، تمیزی و نظافت خوب و موقعیت جغرافیایی مناسب مورد توجه بوده است.

در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا بررسی شده است.

چرا  هتل گرانادا لاکچری را انتخاب کنیم؟

این هتل پنج ستاره واقع در منطقه بلک آنتالیا سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران بوده است. هتل گرانادا لاکچری با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی آسان به مراکز تجاری و  تفریحی مختلف انتخاب مناسبی برای اقامت در آنتالیا به حساب می‌آید. هم‌چنین این هتل در نظافت و تمیزی و برخورداری از پرسونل کاربلد همواره مورد توجه مسافران بوده است. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 114 کیلومتر فاصله دارد. هتل گرانادا لاکچری یک هتل اولترا آل اینکلوسیو به حساب می‌آید.

دریان سفر امید

 این هتل به سبب قرارگیری در موقعیت جغرافیایی مناسب در نزدیکی مراکز خرید مختلفی از جمله آناتولیا و پرمیوم قرار دارد. هم‌چنین هتل گرانادا لاکچری 43 دقیقه با معبد آپولو سیده و 59 دقیقه با مرکز اسکی هیپ ناتیک فاصله داشته و تنها در یک دقیقه می‌توان به بنای تاریخی آسپندوس و پارک آبی دلفین‌لند رسید.

امکانات هتل

مانند هر هتل پنج ستاره دیگر این هتل نیز با در اختیار داشتن امکانات مختلف پذیرای مسافران خود بوده است.

ساحل اختصاصی

با وجود ساحل اختصاصی در این هتل می‌توان در یک فضای مطمئن روزی آرام را سپری کرد هرچند می‌توان با تنها 15 دقیقه پیاده‌روی به ساحل عمومی رسید. در ساحل اختصاصی می‌توان فعالیت‌های مختلف آبی را انجام داد. پارک آبی کوچک این مجموعه تفریحی لذت‌بخش برای بزرگسالان و حتی کودکان فراهم می‌کند. در هر فصلی می‌توان از استخرهای روباز هتل استفاده کرد. هم‌چنین این هتل دارای استخر سرپوشیده و اسپا است.

رستوران

رستوران این هتل برای وعده صبحانه، ناهار و شام سلف سرویس است و امکان سرو غذا در اتاق وجود دارد. ‌هم‌چنین این هتل دارای تعدادی بار و یک اسنک بار است. کیفیت و طعم بی نظیر و غذاهای سرو شده بین المللی در این هتل همواره مورد تمجید مسافران بوده است.

هتل گرانادا لاکچری بلک - کاماپرس

تفریحات

وجود زمین بازی مخصوص کودک با پخش برنامه بهترین سرگرمی برای کودکان در این مجموعه به شمار می‌آید. در کنار تنیس و دارت می‌توان از تفریحات آبی متنوع آن از جمله موج سواری، غواصی و اسکی روی آب آن استفاده کرد.

خدمات ویژه هتل

این هتل پنح ستاره خدمات به خصوصی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری همه روزه جلسات ورزشی یوگا و ایروبیک زیر نظر مربی اشاره کرد. هم‌چنین این هتل پارکینگ رایگان داشته و هنگام ورود می‌توان کالسکه رایگان برای کودک دریافت کرد. هتل گرانادا لاکچری امکانات رفاهی خاصی برای افراد دارای معلولیت جسمانی در نظر گرفته است. وجود یک فروشگاه در هتل به شما این امکان را می‌دهد که در صورت ذیق وقت خرید‌های خود را از آن انجام دهید. سرتاسر این مجموعه با مبلمان راحتی پر شده و این هتل تیم اختصاصی برای برگزاری برنامه و موزیک زنده دارد.

اتاق‌ها

این هتل دارای 5 تایپ مختلف اتاق با امکانات متنوع است. به دلیل وجود یک باغ در این هتل می‌توانید یکی از دو چشم‌انداز دریا و یا باغ را برای اقامت خود انتخاب کنید. اتاق‌های این هتل همگی دارای تلویزیون‌های ماهواره‌ای و سیستم مطبوع تهویه هوا است. قیمت رزرو اتاق در این هتل با توجه به تاریخ و تعداد روزهای اقامت متنوع است.

رزرو هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا با «بیسان گشت»

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور آنتالیا یا رزرو اتاق در هتل گرانادا لاکچری می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز