سفری مقرون به‌صرفه و اقتصادی به عروس شهرهای اروپا

ژیوار

اگر نگران این هستید که سفر آینده شما به پاریس ممکن است به بهای خرج شدن تمام اندوخته‌تان باشد نگران نباشید چرا که آژانس کاریز در ادامه نکاتی را برای صرفه جویی در همه جنبه‌های سفر به شما می‌آموزد تا دیگر نگران هزینه‌های خود در تور پاریس نباشید.

به گزارش کاماپرس به نقل از کاریز آتی پرواز، شهر نور ممکن است پربازدیدترین شهر اروپا باشد، اما نیازی نیست گران‌ترین آن باشد. با اخذ ویزای توریستی فرانسه و مشورت با مشاورین آژانس کاریز و تهیه‌ی بلیط به پاریس عروس شهرهای اروپا سفر کنید و یادتان باشد که صرفا برای سفری لاکچری نیاز نیست هزینه‌های گزافی را متحمل شوید چرا که بسیاری از کسانی که لاکچری سفر می‌کنند در قیاس با بقیه افراد که معمولی سفر می‌کنند عمدتا هزینه‌های زیادتری را نمی‌پردازند زیرا نکات زیر را رعایت می‌کنند.

محل اقامت ارزان‌ قیمت در پاریس

اقامت در یک هاستل بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است و اروپا مملو از این هاستل‌ها است. همچنین از آنجا که پاریس شهری نسبتاً فشرده است اگر محل اقامت خود را در محله‌های مرکزی انتخاب کنید، می‌توانید با پای پیاده به اکثر دیدنی‌های اصلی شهر برسید که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل هم می‌شود. شماره گذاری محله‌ها در پاریس از مرکز شهر، در لوور شروع می‌شود و در جهت عقربه‌های ساعت به بیرون می‌چرخد. توصیه آژانس کاریز انتخاب هتلی در منطقه مرکزی به‌ویژه در نزدیکی لوور، محله لاتین، برج ایفل و در نزدیکی اپرا است.

لازم به ذکر است که اگر برای رفت و آمد مشکلی ندارید می‌توانید با ماندن در خارج از شهر ، پس انداز کنید. اگر با مترو برای رفت و آمد به هتل خود مشکلی ندارید ، مطمئناً در حومه‌ی شهر می‌توانید هتل‌های ارزان‌تری پیدا کنید که هتل‌های بسیار خوبی در حومه‌ی شهر پاریس وجود دارند فقط بدانید که زمان بیشتری را در حمل و نقل صرف خواهید کرد. برخی از هتل‌های بزرگ پاریس واقعا بسیار ارزان هستند. بسیاری از آن‌ها ارزان هستند زیرا همه چیز را بسیار ساده نگه داشته اند برخی حتی تلویزیون به اتاق‌ها اضافه نکرده‌اند و برخی دیگر وای‌فای ندارند و همین عوامل سبب ارزانی در تور پاریس می‌باشند و مورد تایید آژانس کاریز است.

دریان سفر امید

زمان سفر مناسب به پاریس

فاکتورهای مختلفی جهت سفر و شرکت در تور پاریس وجود دارد که برای عده‌ای معیار شرایط جوی یا آب و هوایی مناسب است و برای عده‌ای دیگر معیار بحث مالی و هزینه‌ی سفر موضوع اصلی انتخاب زمان مناسب است.

که برای دسته‌ی اول بهترین زمان فصل تابستان است که به دلیل آب‌وهوای مناسب معمولاً پاریس شلوغ‌ترین زمان‌ خود را سپری می‌کند بنابراین نه تنها پروازها که در ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست بسیار گران خواهد بود هزینه‌های غذا، هتل و تور پاریس نیز در تابستان مقرون به صرفه نیست.

ارزان‌ترین پروازها به پاریس در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه انجام می‌شود، زیرا در این ماه‌های سرد زمستان به دلیل شرایط جوی گردشگران کمتری به اروپا سفر می‌کنند و زمستان در دسته‌ی فصول خلوت پاریس قرار دارد و آژانس کاریز برای افرادی که حوصله‌ی شلوغی ندارند و تحمل سرما را دارند این فصل را بهترین زمان سفر به پاریس می‌داند.

و اگر به دنبال ترکیبی دلپذیر از هزینه‌های مقرون ‌به‌صرفه و آب‌وهوای مناسب هستید در «فصل بین رونق و رکود» یعنی، بهار یا پاییز، به پاریس سفر کنید.

تنها تفاوت فصل بهار با پاییز این است که پاریس در بهار مملو از شکوفه‌های بهاری است که دل هر گردشگری را می‌برد.

بازدید از جاذبه‌های مناسب در پاریس

جاذبه‌های رایگان پاریس را فراموش نکنید. این شهر دارای فهرستی طولانی از مکان‌هایی است که بازدید از آن‌ها رایگان است. از موزه های مطرح در شهر مانند موزه هنر مدرن، موزه ویکتور هوگو، بازدید از مجموعه‌های دائمی رایگان گرفته تا اکثر کلیساها و پارک‌هایی مانند باغ لوکزامبورگ و حتی آمفی تئاتر روم باستان، ورود همیشه رایگان دارند.

از اولین یکشنبه‌ها و تخفیفات موزه‌ها استفاده کنید. اگر به طور اتفاقی در یکشنبه اول ماه در پاریس بودید خوش شانس هستید، زیرا اکثر موزه‌های اصلی شهر ورودی رایگان را ارائه می‌دهند اما شاید با ازدحام جمعیت مواجه شوید.

کارت موزه پاریس بخرید. با خرید کارت موزه پاریس امکان ورود رایگان و با تخفیف به 60 موزه و بنای تاریخی در سراسر شهر پاریس را خواهید داشت و علاوه بر این به شما امکان می‌دهد خطوط بلیط را رد کنید و سریع‌تر وارد موزه شوید.

از یک تور پیاده‌روی رایگان استفاده کنید. تورهای پیاده‌روی رایگان از مکان‌های دیدنی مرکز پاریس از چندین شرکت تور در دسترس است. یکی از گزینه‌های کمتر تبلیغ شده برنامه خوش آمدگویی پاریس است که در آن پاریسی‌های محلی شما را در یک تور راهنمای رایگان در پاریس راهنمایی می‌کنند.

خریدی به صرفه در پاریس

توجه به این نکته ضروری است که شهروندان غیر اتحادیه اروپا که حداقل 175 یورو در هر مغازه خرج می‌کنند، ممکن است واجد شرایط 12 درصد بازپرداخت نقدی مالیات باشند! این با شرایط مختلف در سراسر اروپا موجود است.

برای خرید به مراکز ارزان پاریس بروید. پاریس خانه چندین بازار ارزان فروشی فوق العاده است. این بازارهای بیرونی با فروش همه چیز از لباس‌های مد روز گرفته تا ظروف آشپزی قدیمی ، فرصت‌های منحصر به فردی برای خرید و سوغات، اغلب با قیمت پایین ارائه می‌دهند. علاوه بر محله مونمارتر و محله کومرس، مغازه‌هایی با قیمت مناسب در بلوار سن ژرمن دپره وجود دارند که دارای لباس‌های قدیمی متنوع و لباس‌های فصل قبل طراحان با تخفیف است.

مرتبط با : کاریز آتی پرواز
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سفری مقرون به‌صرفه و اقتصادی به عروس شهرهای اروپا

  1. دکتر امینی گفته:

    بسیار مفید و‌مختصر بود.
    من تعریف آژانس کاریز و ژیوار به لحاظ خدمات خاص وارزنده و صداقت با مسافر زیاد شنیدم
    ایشالله تورها باز بشه میایم پیشتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز