سایپا چه خودروهایی را پیش‌ فروش کرده است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیش‌فروش 3 محصول سایپا ویژه عید قربان که شامل سه خودرو ساینا اس، کوئیک اس و سهند اس است از صبح امروز چهارشنبه 23 خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعیه منتشر شده، ثبت نام برای این 3 خودرو از صبح روز چهارشنبه 23 خرداد آغاز می‌شود. بر این اساس متقاضیان باید ابتدا از ساعت 10 صبح چهارشنبه با مراجعه به درگاه گروه خودروسازی سایپا به نشانی http://saipa.iranecar.com  ثبت نام کرده و کد خرید دریافت کنند.

گفتنی است، زمان تحویل سه خودرو ساینا اس، کوئیک اس و سهند اس از هفته سوم دی ماه تا اسفند 1403 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

بر اساس این گزارش، شرکت سایپا هنوز اعلام نکرده که در این دوره چه تعداد خودرو و با چه قیمتی عرضه خواهند شد و در اطلاعیه تاکید شده که قیمت برای خریداران بر مبنای قیمت روز و در زمان تحویل اصلاح می‌شود.

گفتنی است در این دوره ثبت‌نام، متقاضیان باید برای ساینا اس 170 میلیون تومان، برای کوئیک اس 187 میلیون تومان و برای سهند اس 231 میلیون تومان پیش‌پرداخت داشته باشند. مابه التفاوت مبلغ پرداختی نیز در زمان تحویل سه خودرو که از هفته سوم دی ماه تا اسفند 1403 خواهد بود، واریز می‌شود.

در حال حاضر این خودروها جزو ارزان‌ترین خودروهای بازار محسوب می‌شوند. ساینا اس با قیمت مصرف‌کننده 335 میلیون تومان و قیمت کوئیک اس با 298 میلیون تومان عرضه می شوند. پیش‌فروش سهند اس برای مشتریان نیز 231 میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز