سایپا ؛ خودروساز نمونه صنعت خودرو

گروه خودروسازی سایپا در جریان آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران، به عنوان صادرکننده نمونه صنعت خودرو انتخاب شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت سایپا که 2 عنوان صادرکننده ممتاز، 7 عنوان صادرکننده نمونه در سطح ملی و 3 عنوان صادرکننده نمونه استان تهران را در کارنامه خود دارد، مجددا در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران، به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

بهمن حسین زاده، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپا ضمن دریافت لوح و تندیس این جشنواره به کسب این عنوان توسط سایپا از میان 49 شرکتی که در سال 99 صادرات داشته‌اند، اشاره کرد.

آریاک سفر

حسین زاده همچنین با تاکید بر اقدامات سازنده سایپا مانند افزایش تنوع در محصولات، علی‌رغم شرایط سخت کشور در سال 99 به بهبود کیفیت محصولات این شرکت برای رقابت در بازارهای بین‌المللی و صدور محصول به بازارهای هدف و فراهم آودن موجبات ورود ارز به کشور نیز اشاره کرد.

قائم مقام مدیر عمل سایپا علت این انتخاب را تلاش‌های مستمر این گروه خودروسازی در توسعه صنعت خودرو و همچنین کوشش‌های مستمر آن در صادرات خودرو، در شرایط پاندمی کرونا و شرایط سخت اقتصادی داخلی عنوان کرد. ضمن این‌که در این مراسم از سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز به پاس این مدیریت و تلاش‌ها قدردانی شد.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز