ساخت مسکن ملی شتاب گرفت

ساخت مسکن ملی حالا و با دریافت پول از متقاضیان نسبت به قبل مناسب تر شده و شتاب گرفته است.
به گزارش کاماپرس، طرح اقدام ملی تامین مسکن قرار است ۴۰۰ هزار نفر از کم درآمدها و طبقه متوسط شهری را تا سال ۱۴۰۰خانه‌دار کند. طرحی که با توجه به سر و صدایی که به پا کرد در ماههای اول از طرف مردم خیلی مورد استقبال قرار نگرفت.

بعضی از کارشناسان دلیل این عدم استقبال را نتیجه نداشتن برنامه مدون و مشخص از طرف دولت اعلام کردند. اما حال وزیر راه و شهر سازی از سرعت گرفتن روند ساخت مسکن ملی خبر می دهد.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این باره می گوید:« روند افتتاح حساب و واریز پول از سوی متقاضیان طرح ملی مسکن، مناسب‌تر شده و سرعت گرفته است.»
اخبار مهم مرتبط را بخوانید

به گفته وزیر راه و شهر سازی با افتتاح سراسری و اطلاع رسانی که انجام شد در دو گروه اصلی، مردم تعیین تکلیف شده اند. او در ادامه به خبرگزاری صدا و سیما می گوید:« یک دسته حدود ۱۳۵ هزار نفر که زمین در اختیار آن‌ها قرار گرفته و در حال ساخت هستند و دسته دوم ۲۶۵ هزار نفر که به پروژه‌ها معرفی شده اند یا در حال معرفی هستند. برای بخشی از افراد خانه‌ها ساخته و تحویل شده و تعدادی از ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحدی که به تازگی افتتاح شد از همین نوع است. امیدواریم برای باقی مانده واحد‌ها نیز به تدریج با تکمیل پرداخت‌های مردم، سازنده بتواند با وامی که از بانک می‌گیرد پروژه را تکمیل کند و ۴۰۰ هزار نفری که متعهد هستیم بتوانند خانه‌ها را تحویل بگیرند.»

آریاک سفر

با تمام این حرفها مردم هنوز پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن را به چشم ندیده اند. باید منتظر ماند و دید تا سال ۱۴۰۰ که قرار است این خانه ها به افراد متقاضی تحویل داده شود، چه اتفاقی رخ می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز