زوتی دی ال 5 بخریم یا جک اس 3 ؟

آغاز طرح فروش زوتی DL۵ مدل ۲۰۲۳ + قیمت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حال حاضر دو خودرو زوتی و جک اس 3 در محدوده یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شوند. در حالی که واکنش مشتریان به این دو خودرو یکسان نیست.

به گزارش کاماپرس، در شرایط کنونی بازار ایران به عرضه رقابت خودروهای شاسی بلند چینی تبدیل شده‌است. دو خودرو که در محدوده یک میلیارد و 200 میلیون تومان رقیب محسوب می‌شوند، زوتی و جک اس 3 هستند.

هرچند خودروی زوتی به تازگی وارد بازار ایران شده‌ ولی جک اس 3 سال‌هاست که در بازار ایران وجود دارد. به همین دلیل سطح خدمات پس از فروش و شناخت مشتریان میزان تقاضا برای این دو خودرو را تحت تاثیر قرار داده‌است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه فنی زوتی و جک اس 3 فنی

خودروی زوتی DL5 با موتوریCVT توربوشارژ دارد. در حالیکه جک اس 3 موتوری CVT با حالت اسپورت بر آن سوار است. زوتی دارای 114 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن گشتاور و  جک نیز دارای 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن گشتاور است.

شتاب خودروی جک اس 3 حدود 10.8 ثانیه و زوتی 11.5 ثانیه است. از نظر حداکثر سرعت جک عملکرد بهتری دارد. به طوری که که جک اس 3 به 180 کیلومتر در ساعت می‌رسد در حالی که حداکثر سرعت زوتی 170 کیلومتر است.

از نظر آپشن هر دو خودرو دارای سنسور باران، ترمز ضد قفل، ایربگ راننده و ایربگ سرشین، مه شکن جلو و عقب، کنترل کروز، سانروف، گرمکن آینه جانبی، دوربین عقب، نویگیشن، دی لایت، اتولایت، دکمه کنترلی، حساسیت به سرعت هستند، اما زوتی آپشن‌هایی مانند ورود و خروج بدون کلید، سنسور پارک جلو، استارت بدون کنترل قفل صندلی کودک و مسیریابی نیز دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : خودرو45
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز