زمین داخل بافت در رودهن متری چند ؟

رودهن_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

زمین‌های داخل بافت در شهر رودهن دارای کاربری کشاورزی، مسکونی خدماتی و شهری هستند. این زمین‌ها برای ساخت تأسیسات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و فاضلاب نیز استفاده می‌شوند. به طور کلی می‌توان گفت برای خرید یک زمین 300 متری در داخل بافت رودهن باید حداقل 2 میلیارد تومان هزینه کنید. در این شهر در حال حاضر قیمت زمین برای هر مترمربع از 18 میلیون تومان شروع می‌شود و تا ارقام نجومی نزدیک به 100 میلیون تومان هم می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش قیمت زمین کشاورزی و مسکونی را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی بررسی کرده است.

خرید زمین زیر 500 متر در رودهن

یک زمین 380 متری داخل بافت در شهر رودهن 28 میلیارد و 500 میلیون تومان یعنی متری 75 میلیون تومان فروخته می‌شود.  از سوی دیگر، اگر می‌خواهید زمینی تجاری خریداری کنید، می‌توانید با پرداخت 4 میلیارد و 600 میلیون تومان، در شهرک پونا رودهن زمینی 270 متری، سه‌نبش با قابلیت تجاری بخرید.

این در حالی است که یک قطعه زمین 357 متری دوکله با سند تک‌برگ در خیابان مارال به قیمت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان قابل خریداری است. این زمین دوکله از یک‌طرف موازی با خیابان ۱۶ متری و از طرفی دیگر نبش خیابان ده متری قرار دارد. طبق آگهی منتشر شده، خرید این زمین بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری با بهترین ویو در رودهن و نزدیک پارک جنگلی است.

خرید زمین ارزان‌قیمت در رودهن

در همین حال می‌توانید یک زمین دیوارکشی شده را با بنای 70 متر و متراژ 384 متر به قیمت 700 میلیون تومان خریداری کنید. این زمین قولنامه‌ای است و سند تک‌برگ ندارد. در فاز دو فرهنگیان رودهن نیز یک سهم از زمین 150 متری با میلغ کل یک میلیارد و 650 میلیون تومان فروخته می‌شود.

خرید زمین بالای 500 متر در رودهن

560 متر زمین در شهرک مهرآباد رودهن 4 میلیارد و 480 میلیون تومان قیمت دارد. این ملک سند تک‌برگ و مدارک کامل دارد و متری 8 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. در همین شهرک زمین 500 متری دیگری با سند تک‌برگ و کاربری مسکونی با بر 16 متر برای فروش آگهی شده است. این زمین دارای چاه آب، کنتور برق و گاز است و متری 18 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در همین حوالی می‌توانید زمین 508 متری دیگری که دیوارکشی هم شده با ویو عالی به قیمت 9 میلیارد و 500میلیون تومان خریداری کنید. در شهرک مهرآباد کوی پزشکان نیز 510 متر زمین با 13 متر بر همراه با سند تک‌برگ متری 10 میلیون و 392 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. شما می‌توانید این ملک را با انشعابات و ویو عالی، با قیمت کل 5 میلیارد و 300 میلیون تومان بخرید.

بیشتر بخوانید:

در رودهن یک زمین دیگر در قسمت کلاهک بالا خیابان بهار بسیار نزدیک به شاه‌راه اصلی با 20 متر بر، 2 میلیارد و 250 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. همچنین یک قطعه زمین با دستور نقشه ساخت و سند شش دانگ و متراژ 514 متر داخل رودهن به مبلغ 18 میلیارد و 505 میلیون تومان فروخته می‌شود. همین‌طور در همین منطقه، 505 متر زمین با سند تک‌برگ که دیوارکشی هم شده،‌ با قیمت 6 میلیارد و 300 میلیون تومان قابل خریداری است. این زمین قابلیت ساخت 60 متر بنا و همچنین کنتور برق و چاه آب هم دارد.

رودهن_کاماپرس

خرید زمین در رودهن برای ساخت ویلا

زمین 1588 متری با بر 27 متر که سند شش‌دانگ (داخل بافت) و مجوز ساخت دارد، 12 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است. این زمین با موقعیتی بی‌نظیر جهت ساخت ویلا و آپارتمان و یا سرمایه‌گذاری داخل شهرک مناسب است. در این زمین دونبش جنوبی می‌توانید ساختمان 5 طبقه بنا کنید.

280 مترمربع زمین ویلایی با جواز و خاک‌ریزی متری 23 میلیون 900 هزار تومان و با قیمت کل 6 میلیارد و 700 میلیون تومان قابل خریداری است. این زمین جواز ساخت سه‌طبقه ساختمان را دارد و تمام انشعابات پای زمین است. طبق آگهی منتشر شده، این زمین جنوبی است اما سند معتبر شورایی دارد. به گفته مالک، این ملک در خیابانی جدول‌کشی و آسفالت واقع‌شده و بهترین ویو ابدی شهرک را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورکیلید
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز