ری را بالاخره قیمت دار شد

ژیوار

ایران خودرو قیمت رسمی و مصوب خودرو «ری را» را ۹۷۵ میلیون و ۸۰۳ هزار تومان اعلام کرده است.

به‌گزارش کاماپرس، این قیمت بهای مصوب خودرو درب کارخانه است و به آن هزینه‌های مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری، عوارض، بیمه و… اضافه می‌شود؛  بنابراین می‌توان گفت که قیمت نهایی ری را با احتساب هزینه‌های جاری، حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خواهد بود.

این شرکت خودروساز برنامه دارد تا به‌زودی اولین کراس اوور ملی را به بازار عرضه کند.

با توجه به اینکه ایران خودرو یک شرکت پذیرفته شده در بورس به حساب می آید، باید در قالب افشای اطلاعات قیمت جدید و تغییرات بهای محصولات خود را به سهام داران اعلام کند. برای همین است که قیمت رسمی «ری را» در نامه‌ای به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

محصول ری را با توان مهندسان کشور به ثمر نشسته است. این محصول دارای موتور EF7P TC است که یک موتور 1.7 لیتری توربوشارژ بوده و جدیدترین موتور ایران خودرو و قدرتمندترین موتور تولید داخل به شمار می رود. در ضمن این محصول مجهز به نسل جدید گیربکس اتوماتیک شش سرعته (6AT) با اهرم تعویض دنده الکترونیکی خواهد بود.

حداکثر توان موتور ری 160 اسب بخار با حداکثر گشتاور 240 نیوتن متر است. سیستم انتقال قدرت این خودرو شش دنده اتوماتیک بوده و دارای مصرف سوخت بهینه در این کلاس است. در حال حاضر موتور و گیربکس این خودرو مراحل نهایی کالیبراسیون را طی می‌کند.

ری را یک کراس اور سگمنت B بوده که پرطرفدارترین گروه کراس اوورها محسوب می‌شود. این خودرو طول، عرض و ارتفاعی معادل 4334، 1808 و 1638 میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن نیز 2590 میلی متر است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز