ریزش قیمت بیت کوین تا 16 هزار دلار!

طی 24 ساعت اخیر قیمت بیت کوین بشدت کاهشی شده و به پایین‌ترین قیمت یک هفته اخیر رسید. در حال حاضر این رمزارز معروف 42 هزار و 989 دلار شده و اختلاف بسیار زیادی با حداکثر قیمت خود در اردیبهشت ماه سال جاری دارد. برخی از تحلیلگران فنی پیش بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین تا 16 هزار دلار هم سقوط خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از زمان شروع معاملات هفتگی، قیمت بیت کوین حدود 11 درصد افت را تجربه کرده است. افزایش نگرانی‌ها در مورد برق مصرفی بیت کوین و بیشتر شدن این میزان، چراغ اولیه کاهش قیمت بیت کوین را روشن کرد. این موضوع همچنان یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش نرخ بیت کوین است. تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که بیت کوین تا پایان سال جاری، 91 تراوات ساعت برق استفاده خواهد کرد که این میزان با برق مصرفی پاکستان برابری می‌کند. حتی برخی کارشناسان دیگر پیش بینی می‌کنند این مقدار از 95 تراوات در ساعت هم بیشتر شود.

اخبار جذاب و پربازدید را بخوانید:

آریاک سفر

دیروز قیمت روزانه بیت کوین زیر 44 هزار دلار بسته شد و در صورتی که این اتفاق ادامه پیدا کند امکان بروز ضررهای سنگین دور از انتظار نیست. با شکل گیری چنین شرایطی، برخی تحلیلگران فنی پیش بینی می‌کنند ادامه این روند نزولی، بیت کوین را به کانال‌های قیمتی بسیار پایینی می‌کشاند. تحلیلگران معتقدند با توجه به رد دارایی اخیر از منطقه مقاومت 49 هزار دلاری، امکان سقوط قیمتی بیت کوین به میانگین متحرک 200 هفته‌ای که 16 هزار دلار است، وجود دارد.

اثرگذاری میزان برق مصرفی در نرخ بیت کوین

به گفته برخی صاحبنظران حوزه رمزارزها، با افزایش قیمتی بیت کوین، انتظار بالا رفتن برق مصرفی برای استخراج آن هم قوت می‌گیرد. زیرا که شبکه مرتب به افرادی که بیشترین انرژی را با استخراج بیت کوین جدید مصرف می‌کنند، پاداش می‌دهد. همین عامل باعث نگرانی‌های بسیاری در چند روز اخیر شده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “ریزش قیمت بیت کوین تا 16 هزار دلار!

    • ایمان تریدر گفته:

      سلام..منظورش قیمت خود بیت است که به ۱۶۰۰۰دلار میرسه….چه عجب یه نفر پیدا شد بعد چند وقت که هدف درست بیت تشخیص بده…واقعا سپاس

  1. مهدی گفته:

    او آقایی که اخبار دلسرد کننده رو انتشار میده و حرف از بیت کوین ۱۶۰۰۰ هزار دلاری می زنه هدفش چیزی نیست جز سوق دادن شما سمت بورس و به فلاکت افتادن. ایشون یادشون رفته بیستون هر ۲ ماه یکبار بنا به دلایلی که فرصت نوشتن نیست ریزش میشه. اگه دندون رو جیگر بزارن سود خوبی خواهند کرد

  2. شهروند ایرانی گفته:

    بیت کوین بزودی یک جهش بزرگ خواهد داشت. الان زمان مناسب برای خرید بیت کوین است.

  3. مهدی گفته:

    از این دست خبرها موقع ریزش جزئی خیلی میشنویم، دلیلش ایجاد فاد و خرید در کف برخی موسسات کذایی هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز