رو دست این سه لپ تاپ تولید نشده است

لپ تاپ-کاماپرس
ژیوار

اگر به دنبال بهترین لپ‌‌ تاپ‌‌ هایی هستید که بتوانید در سال 2024 آن‌ها را خریداری کنید، باید بدانید که این دستگاه‌ها در بین برندهای معروفی همچون اپل، سرفیس، لنوو و غیره وجود دارند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین لپ‌ تاپ‌ های 2024 برای هر بودجه‌ای را معرفی می‌کند.

برای انتخاب بهترین لپ تاپ، باید به چندین مشخصه مهم توجه کنید که می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد و تجربه کاربری داشته باشد. به عنوان مثال پردازنده (CPU)، رزولوشن صفحه نمایش، حافظه رم (RAM) و نوع لپ تاپ در انتخاب شما بسیار مهم است.

ما در این گزارش سه لپ تاپی را به شما معرفی می‌کنیم که بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند. با ما همراه باشید.

لپ تاپ سرفیس (Microsoft Surface Laptop)

پس از سال‌ها تحت سلطه‌ی مدل‌های مختلف مک‌بوک ایر بودن، مایکروسافت همه ما را با عرضه سرفیس لپ‌تاپ شگفت‌زده کرد، دستگاهی که شیک و قدرتمند است و عمر باتری آن نیز بسیار بالا است و جایگاه نخست را به عنوان بهترین لپ‌ تاپ برای اکثر افراد به دست آورده است.

دریان سفر امید

مایکروسافت لپ‌تاپ/ کاماپرس

مایکروسافت نسخه 2024 را صرفاً لپ‌تاپ سرفیس می‌نامد تا تاکید کند که علیرغم اینکه این نسخه در واقع هفتمین نسخه است، یک اختراع بزرگ است و برای یک بار هم که شده، این کار فقط یک بلوف بازاریابی نیست. به لطف تراشه انقلابی Qualcomm Snapdragon X Elite که لپ تاپ جدید سرفیس را تامین می‌کند، نه تنها ویندوز 11 سریع و پاسخگو است، بلکه به لطف کارآمدی آن، عمر باتری به طور جدی افزایش یافته است. این لپ تاپ ۹۳ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

لپ‌تاپ سرفیس به‌عنوان یک پرچم‌دار در طیف جدیدی از رایانه‌های شخصی Copilot+، ویژگی‌های هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) را نیز شامل می‌شود، مانند دستیار Copilot و ابزار Cocreator که خط‌نویسی‌های شما را در Paint به هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی تبدیل می‌کند. بیشتر این کارها به لطف تراشه اسنپدراگون X بر روی دستگاه انجام می‌شود، به این معنی که شما نیازی به اتصال به اینترنت ندارید و اطلاعات شما ایمن نگه داشته می‌شود.

مایکروسافت لپ‌تاپ/ کاماپرس

لنوو ایدیاپد (Lenovo IdeaPad Duet 5 OLED Chromebook)

لپ‌تاپ Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook بهترین لپ‌تاپ ارزان‌قیمتی است که می‌توانید بخرید و ادامه‌ای عالی برای IdeaPad Duet اصلی است. به لطف صفحه کلید جداشدنی، می‌توان از آن به عنوان لپ‌تاپ و تبلت استفاده کرد، در حالی که عمر باتری فوق العاده بالایی دارد.

لپ‌تاپ لنوو/ کاماپرس

شما به سادگی نمی‌توانید لپ‌تاپ ویندوز 11 را پیدا کنید که بتواند از عمر باتری بیش از 16 ساعتی که Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook ارائه می‌کند، پشتیبانی کند. این یک انتخاب خوب به خصوص برای دانش آموزانی است که نیاز به لپ‌تاپی قابل اعتماد، انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه دارند. بر اساس امکانات قیمت این لپ تاپ بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.

 اپل مک بوک ایر 13 اینچ (Apple MacBook Air 13-inch)

مک بوک ایر 13 اینچی اپل (M3) بهترین مک بوکی است که در حال حاضر می‌توانید بخرید. طراحی نازک، سبک و شیک که با آخرین تراشه M3 اپل پر شده است. این لپ‌تاپ باریک عملکرد عالی برای کارهای روزمره می‌دهد و حتی برای مدیریت کارهای فشرده‌تر مانند ویرایش ویدیوها نیز عملکرد خوبی دارد.

اپل مک بوک ایر/ کاماپرس

با این حال باید دقت داشته باشید که مدل پایه مک‌بوک ایر 13 اینچی اپل با تراشه M3 به دلیل حافظه 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی برای سال 2024 زیاد مناسب نیست. این لپ تاپ بر اساس حافظه داخلی و کارت گرافیکی قیمتی متغیر بین ۶۰ تا ۷۵ میلیون را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اپللنوومایکروسافت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز