رونمایی همراه اول از «مراقب هوشمند» / الکامپ 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

همراه اول با هدف رفع دغدغه مراقبت از کودکان و سالمندان، محصول «مراقب هوشمند» را در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۳ رونمایی کرد.

به گزارش کاماپرس، همراه اول امسال با شعار «اتصال به آینده هوشمند» در رویداد الکامپ ۱۴۰۳ حاضر شده و از جدیدترین سرویس‌های دیجیتال با محوریت فناوری‌های جدید نسل پنجم رونمایی کرده است.

گفتنی است که محصول «مراقب هوشمند» نیز در راستای راهبردهای این مجموعه و با هدف پاسخگویی به دغدغه افراد درباره مراقبت از کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی بهره‌برداری و در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

این محصول با استفاده از فناوری‌های پوشیدنی نظیر دستبند، ساعت‌ یا ردیاب هوشمند و با قابلیت‌هایی مانند GPS، دکمه اضطرار SOS، سیمکارت و غیره ساخته شده و با اتصال به پلتفرم بومی ردیابی سالمند و کودک همراه اول، پایش را بر روی گوشی تلفن همراه والدین فراهم می‌کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این پلتفرم خدماتی مانند ردیابی مکان فعلی، تاریخچه مکان و مسیر رفت و آمد، تعیین محدوده امن، زمانبندی امکانات ساعت، دریافت هشدار در زمان اضطرار، تماس صوتی و تصویری، نظارت بر پیامک‌ها و تماس‌های ساعت، کیف پول و نمایش میزان باتری ساعت و غیره را ارائه می‌کند.

شایان ذکر است، از آنجاکه این پلتفرم به صورت کاملا بومی توسعه یافته، نه تنها مشکلات مرتبط با نیاز به اتصال سرورهای خارج از کشور را مرتفع ساخته،  بلکه به راحتی امکان افزودن فیچرها و قابلیت‌های جدید را بر اساس نیاز مشتری و بازار فراهم آورده است.

این محصول در نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۳ رونمایی شد و بهزودی از سوی همراه اول به بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه اول
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز