رونمایی لوکس ترین کادیلاک جهان + قیمت

ژیوار

کادیلاک برای نمایش توانایی‌اش در ساخت خودروهای سفارشی، یک کانسپت روباز به نام سولی (Sollei) ساخته است. به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد عنوان لوکس‌ترین خودروساز جهان که زمانی در اختیارش بود را دوباره به دست آورد.

به گزارش کاماپرس، این خودروساز آمریکایی برای رسیدن به این هدف به تولید ماشین‌های سفارشی و دست‌ساز رو آورده که بسیار لوکس و گران‌ هستند. نام اولین مدل از این سری، کادیلاک سلستیک (Celestiq) است که چند ماه دیگر به بازار می‌آید.

اولین ماشین قرار است تا پایان امسال به مشتری تحویل داده شود. کادیلاک می‌گوید سلستیک به حدی سفارشی است که هیچ دو ماشینی شبیه به هم نیست. قیمت پایه سلستیک ۳۴۰ هزار دلار است و کادیلاک بدون ذکر میزان فروش می‌گوید توجه مشتریان زیادی را جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

سولی دو در بزرگ و سقف پارچه‌ای دارد. رنگ ماشین «کرم مانیلا» نام دارد و رنگی است که کادیلاک برای مدل‌هایش در اواخر دهه پنجاه میلادی انتخاب کرده بود. اتاق با ترکیبی از چرم و چوب تزیین شده است.

دریان سفر امید

سولی نمایشگری ۵۵ اینچی شبیه به مدل سلستیک دارد. پشت صندلی‌ها و روکش ‌در با چوب منبت‌کاری شده و بین دو صندلی عقب یک یخچال با در شیشه‌ای است.

جان راث، از مدیران ارشد کادیلاک همزمان با رونمایی ماشین گفت: «حالا که فرصت ساخت یک ماشین بسیار لوکس وجود دارد، به نظرم وقت خوبی است که با دقت به مشتری‌هایمان گوش کنیم تا ببینیم چه می‌خواهند».

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز