رونمایی خودرو برقی داچیا اسپرینگ؛ ماشین کوچک و ارزان شهری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی داچیا به تازگی از خودرو برقی داچیا اسپرینگ جدید رونمایی کرده است و گویا قرار است به طور جدی وارد بازار خودروهای برقی بشود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، داچیا اسپرینگ (Dacia Spring) خودرویی کاملاً جدید نیست و تا کنون بیش از 140 هزار دستگاه از آن تولید شده و در کشورهای مختلف به فروش رسیده است. مدل جدید این خودرو برقی در سه تیپ Expression،  Expression 65 و Extreme 65 به بازار عرضه می‌شود. تیپ پایه 44 اسب بخار و دو تیپ دیگر 64 اسب بخار قدرت دارند.

همه تیپ‌ها به نمایشگر لمسی هفت اینچی، کروز کنترل، سنسورهای پارک، سیستم تهویه مطبوع و رینگ های 15 اینچی مجهز شده‌اند. علاوه بر این، در تیپ‌های بالاتر تجهیزاتی مانند نمایشگر ده اینچی به همراه مسیریاب، اتصال تلفن هوشمند و شارژ تلفن نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

داچیا اسپرینگ مدل 2024 یک خودرو جمع و جور شهری است که 3.72 متر طول دارد و فقط یک سانتیمتر از هیوندای آی 10 کشیده‌تر است. این خودرو از یک باتری 26.8 کیلوواتی بهره می‌برد و طبق اعلام رسمی کمپانی سازنده همه تیپ‌های آن با یک بار شارژ می‌توانند مسافتی برابر با 220 کیلومتر را بپیمایند.

داچیا اسپرینگ از نظر قیمت از همه رقبایش ارزان‌تر است. قیمت پایه آن 14995 پوند اعلام شده و از هم اکنون در بازارهای جهانی قابل خریداری است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز