رونمایی از دو محصول جدید در گروه صنایع جهان‌ آرا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیر رسانه و ارتباطات گروه صنایع جهان‌آرا از رونمایی دو محصول جدید و افزایش مدت زمان گارانتی محصولات این شرکت به  48 ماه خبر داد.

علی پورعبدالله در گفت‌‌وگو با خبرنگار کاماپرس در رابطه با سابقه فعالیت این مجموعه، گفت: گروه صنایع جهان آرا فعالیت خود را از سال77 در زمینه تولید و توزیع تجهیزات و مصالح ساختمانی و همچنین محصولات پلیمری و شیمیایی آغاز کرده است.

تولید پکیچ موتورخانه چگالشی و فن کویل‌ کاستی چهار طرفه

وی با اشاره به حضور این مجموعه در آخرین نمایشگاه تاسیسات که 13 تا 16 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: طی این نمایشگاه دو محصول جدید گرمایشی  شامل پکیچ موتورخانه چگالشی و فن کویل‌های کاستی چهار طرفه، رونمایی و عرضه شد.

وی در توضیح این محصولات جدید که برای اولین بار در کشور عرضه شده است، افزود: پکیچ‌های چگالشی تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای در حوزه تاسیسات گرمایشی داشته و فن‌کویل‌های کاستی چهار طرفه نیز تحت لیسانس برندهای معتبر ایتالیایی و اسپانیایی تولید می‌شوند.

پورعبدالله در ادامه با معرفی محصولات تولیدی این شرکت، اظهار کرد: تجهیزات سرمایش، گرمایش، تهویه مطبوع، تجهیزات سیم و کابل، تجهیزات هوشمندسازی، لامپ و هالوژن، لوله و اتصالات در انواع مختلف و تجهیزات آشپزخانه شامل هود، سینک، گاز و … از مهمترین تولیدات جهان آراست.

گروه صنایع جهان آرا؛ صادر کننده برتر محصولات پلیمری و شیمیایی

پورعبدالله با بیان اینکه مجموعه جهان آرا طی 3 سال گذشته به عنوان صادر کننده برتر در بخش پلیمری و شیمیایی شناخته شده است، در این باره توضیح داد: هم اکنون به بسیاری از کشورهای همسایه و منطقه صادرات داشته و نمایندگی‌هایی نیز در کشورهای روسیه، آلمان و ترکیه دایر کرده‌ایم.

دکتر تامین؛ شبکه توزیع گروه صنعتی جهان‌ آرا

وی در مورد مجموعه دکتر تامین به عنوان شبکه توزیع گروه صنعتی جهان‌ آرا نیز، گفت: دکتر تامین یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع و عرضه محصولات و تجهیزات ساختمانی در سراسر کشور است. در واقع دکتر تامین با ایجاد سبدی جامع از تولیدات گروه صنایع جهان آرا و همچنین تولیدات حاصل از مشارکت با سایر مجموعه‌ها، امکان پوشش کامل تجهیزات و مصالح مورد نیاز در پرو‌ژه های ساختمانی را فراهم کرده است.

پورعبدالله در رابطه با عرضه محصولات دکتر تامین، توضیح داد: با راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی در سراسر کشور، ایجاد دفاتر و انبارهای منطقه‌ای و همچنین پلتفرم فروش آنلاین، محصولات تولیدی گروه صنایع جهان‌آرا در شبکه فروش دکتر تامین عرضه می‌شود.

تامین آسایش فعالان صنعت ساختمان؛ رویکرد گروه صنایع جهان آرا

مدیر ارتباطات و رسانه گروه صنایع جهان‌ آرا با ذکر این نکته که شعار دکتر تامین، “تامین آسایش پایدار” است، ادامه داد: امیدواریم با بهره‌مندی از این مدل‌های چند مرحله‌ای؛ نقش و مکانیزمی منحصر به فرد در صنعت ساختمان ایفا کرده و به تغییر رویکرد آن از مدل‌های سنتی و قدیمی به سمت و سوی استانداردهای جهانی کمک کنیم.

وی تشریح کرد: مدل‌های چند مرحله‌ای دکتر تامین شامل محصولات تولیدی، شبکه توزیع و خدمات جانبی نظیر بیمه، مشاوره تخصصی، تامین مالی و تامین سرمایه شده که همگی در قالب یک پکیج، به فعالین این صنعت عرضه می‌شود.

تحقق خانه‌های هوشمند از مهم‌ترین اهداف مجموعه جهان‌ آرا

پورعبدالله تحقق خانه‌های هوشمند را یکی از مهم‌ترین اهداف مجموعه جهان‌ آرا معرفی کرد و گفت: تلاش ما این است که کلیه محصولات تولیدی در این گروه صنعتی به ماژول‌های هوشمند مجهز شود. به نحوی که امکان کنترل همه اجزای خانه اعم از سیستم سرمایش، گرمایش، تجهیزات آشپزخانه و حتی روشنایی و مصرف آب ساختمان توسط برنامه و اپلیکیشن اختصاصی دکتر تامین فراهم باشد.

شایان ذکر است، گروه صنایع جهان آرا به عنوان یک مجموعه صنعتی دانش بنیان از به‌روزترین و مجهزترین گروه‌های اقتصادی است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در زمینه‌های فناوری نوین ساختمان از سال 1377 کار خود را آغاز کرد. همچنین دکتر تامین، شبکه توزیع گروه صنایع جهان‌آرا بوده که ثبت سفارش، پرداخت و دریافت مصالح و تجهیزات ساختمانی در سراسر کشور را تسهیل کرده است.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران از 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

مرتبط با : دکتر تامینگروه صنایع جهان آرا
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز