روش کسب درآمد از طریق سی دی ان ابرآسیاتک

آسیاتک-کاماپرس
ژیوار

برای اولین بار در ایران، ابر آسیاتک از سیستم درآمدزایی سی دی ان  خود رونمایی کرد. با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند تا از پهنای باند و ترافیک داده‌های خود به صورت بهینه استفاده کنند. اما نکته جالب اینجاست که در ازای آن، می‌توانند درآمد هم کسب کنند.

به گزاش کاماپرس، بعد از این کاربران و  صاحبان کسب و کارهای آنلاین می‌توانند  به صورت قابل ملاحظه‌ای عملکرد وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را بهبود ببخشند و از سوی دیگر از ظرفیت‌های به وجود آمده در این شبکه برای بهبود کسب و کار و همچنین درآمد پایدار استفاده کنند. کاربران تنها با تولید کردن ترافیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شبکه سی ‌دی ‌ان ابر آسیاتک می‌توانند سهم چشمگیری از درآمد حاصل از این ترافیک را دریافت کنند.

با ویژگی‌های سی دی ان ابرآسیاتک بیشتر آشنا شوید

سی دی ان  ابر آسیاتک با ۵ پاپ سایت در نقاط ترافیکی ایران می‌تواند محتوای آنلاین شما را بسیار سریع و بی‌وقفه‌ در اختیار سایر کاربران قرار ‌دهد و در این میان تاخیر در ارسال را به کمترین میزان ممکن برساند. برای تجربه کاربری بهتر آسیاتک افزایش سرعت بارگذاری صفحات و کاهش زمان دسترسی به محتوا را در اختیار کاربران گذاشته است.

کسب درآمد از سی دی ان با ترافیک ورودی و خروجی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است و فراموش نکنید که هر اندازه ترافیک وب سایت شما بیشتر باشد درآمد بیشتری هم کسب خواهید کرد.

دریان سفر امید

ویژگی‌های سیستم درآمدزایی سی دی ان بشناسید

از طریق سیستم درآمدزایی CDN ابر آسیاتک شما می‌توانید به درآمد پایدار، قابلیت Geolocation، پهنای باند نامحدود، کش کردن محتوای استاتیک، پشتیبانی از HTTP/2،محافظت از حمله‌های  DDos(لایه ۷)، محدود سازی نرخ درخواست، سازگاری باWordPress، پاکسازی کش کل سایت، ارائه لینک اختصاصی، افزایش امنیت، مانیتورینگ ترافیک، پشتیبانی از IPv6، پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، سیستم درآمدزایی ابر آسیاتک و سیستم درآمدزایی ابر آسیاتک دست پیدا کنید.

سیستم درآمدزایی سی دی ان ابر آسیاتک در چهار طرح رایگان (Free)، پایه (Basic)،  پیشرفته (Premium) و سفارشی (Custom) معرفی شده است تا نیازهای مختلف کسب‌وکارها و کاربران را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد.

سیستم درآمدزایی CDN ابر آسیاتک چگونه است؟

برای اولین بار سیستم درآمدزایی CDN ابر آسیاتک در کشورمان رونمایی شد که در طول روز در سه بازه زمانی و طبق هر ترابایت محاسبه می‌شود:

بازه زمانی اوج مصرف ۲۱:۰۰ الی ۲:۰۰ بامداد

بازه زمانی مصرف عادی ۲:۰۰ بامداد الی ۹:۰۰ صبح

بازه زمانی کم مصرف  ۹:۰۰ صبح الی ۲۱:۰۰

اما نحوه استفاده روزانه کاملا منطبق بر میزان حجم کل ترافیک داده‌ها به تفکیک بازه‌های فوق الذکر می‌باشد. با محاسبه پیک ترافیک زمانی درج شده، هزینه ترافیکی که داده می‌شود هم متفاوت خواهد بود. در انتهای روز درآمدی که کاربر از ترافیک ایجاد شده کسب کرده است به پنل کاربری فرد افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هدیه آسیاتک به کاربران بر اساس ترافیک ماهانه

در پایان ماه نیز ابر آسیاتک به سایت‌هایی که ترافیک بالایی داشته باشند، با توجه به میزان کل ترافیک ایجاد شده هدیه‌ای اختصاص می دهد. این هدیه با توجه به میزان کل ترافیک ماهانه بر اساس حجم کل ترافیک مصرفی به کاربران عزیز تعلق خواهد گرفت.

برای اطلاع از چگونگی کسب درآمد از CDN باید به پنل کاربری ابر آسیاتک مراجعه کنید و پس از ثبت نام/ ورود از قسمت توزیع محتوا ابری، CDN  ابر آسیاتک را فعال کنید.

یک سرویس عالی با 4 قابلیت

سیستم درآمدزایی CDN ابر آسیاتک یک فرصت بسیار خوب برای بهبود عملکرد وب‌سایت و یا اپلیکیشن‌های شما به وجود می‌آورد و همچنین اجازه می‌دهد هر روز از ترافیک داده‌های خود درآمد کسب کنید. این سرویس 4 قابلیت پیشرفته دارد تا با اطمینان کامل و به راحتی از پهنای باند خود استفاده کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید راهی برای بهبود عملکرد وب‌سایت و اپلیکیشن خود پیدا کنید، به پنل کاربری ابر آسیاتک مراجعه کرده و سرویس CDN خود را فعال کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آسیاتک
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان