روش های استعلام قیمت هر کیلو پروفیل امروز

ژیوار

پروفیل جزو مقاطع فولادی و آهنی پرکاربرد در صنایع مختلف است و به همین دلیل بیشتر صاحبان صنایع و پیمانکاران پروژه‌های ساختمانی تلاش می‌کنند که این ماده اولیه مورد نیاز را با استعلام روزانه قیمت به ارزان‌ترین نرخ ممکن خریداری کنند؛ چرا که این کار می‌تواند بر کاهش قیمت تمام شده محصول و هزینه‌های پروژه تاثیر مستقیم داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی روش‌های استعلام قیمت هر کیلو پروفیل امروز و ارائه نکاتی در این زمینه پرداخته است.

ضرورت استعلام روزانه قیمت پروفیل

استعلام قیمت پروفیل و دیگر مقاطع و ورق‌های فولادی و آهنی به دلیل نوسانات قیمتی این محصول در ایران به یک امر معمول و ضروری برای صاحبان صنایع و پیمانکاران تبدیل شده است. به هر حال پروفیل ماده اولیه اصلی برای تولید محصول ثانویه در صنایع مختلف است.

قیمت پروفیل با تغییر و نوسان قیمتی فولاد خام و شمش فولادی یا با تغییرات قیمت ارز تغییر می‌کند و سایر عوامل مانند کاهش یا افزایش عرضه و تقاضا و پارامترهای اقتصاد عمومی نیز باعث کاهش یا افزایش قیمت آن می‌شود. همه این عوامل باعث می‌شود که خریداران، استعلام قیمت پروفیل را در اولویت کاری خود قرار دهند.

دریان سفر امید

روش‌های استعلام قیمت پروفیل

استعلام قیمت پروفیل امروزه به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که برخی از آنها شامل روش‌های سنتی بوده و از دهه‌های گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روزها روش‌های جدیدتری نیز ابداع شده است. برای نمونه در روش‌های سنتی، خریداران معمولا با تماس تلفنی یا روش‌های مشابه اقدام به استعلام قیمت پروفیل از کارخانه یا فروشندگان عمده این نوع از مقاطع فولادی می‌کنند و برخی از خریداران، این روش را به روش‌های مدرن‌ ترجیح می‌دهند.

این در حالیست که این روزها بسیاری از شرکت‌های فروش آهن آلات و مقاطع فولادی اقدام به راه اندازی سایت و سامانه‌های فروش آنلاین انواع فولاد و آهن کرده‌اند و به راحتی می‌توان با مراجعه به این سایتها قیمت پروفیل و حتی سابقه نوسانات قیمتی آن را نیز مشاهده کرد. این سایت‌ها امکان سفارش خرید محصول را نیز به راحتی برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

کدام صنایع نیاز به استعلام قیمت پروفیل دارند؟

برخی از صنایع که از انواع پروفیل به عنوان ماده اولیه تولید استفاده می‌کنند، می‌بایست اقدام به استعلام قیمتی پروفیل کنند. از مهم‌ترین صنایعی که از پروفیل به عنوان ماده اصلی اولیه استفاده می‌کنند، می‌توان به تولید کنندگان لوازم خانگی، صنایع تولید مبلمان، خودروسازان، صنایع نظامی و در و پنجره سازی اشاره کرد.

علاوه بر این، پیمانکاران ساختمانی و فعالان بخش ساخت و ساز نیز از مشتریان دائمی و همیشگی این بازار هستند که باید اقدام به استعلام قیمت پروفیل کنند.

استعلام قیمت کدام پروفیل‌ها ضروری است؟

امروزه انواع مختلف پروفیل برای کاربردهای مختلف به بازار عرضه می‌شود. برای نمونه از مهم‌ترین شرکت‌های تولید کننده پروفیل می‌توان به جهان پروفیل پارس، نورد لوله باران، لوله و پروفیل صابری، آریا سهند تبریز، گسترش فولاد حامد و بسیاری دیگر از شرکت‌ها اشاره کرد.

به طور کلی پروفیل‌ها به دو دسته باز و بسته تقسیم می‌شوند و هر کدام از این انواع پروفیل نیز در اندازه‌ها و وزن‌های مختلف از طرف کارخانه‌های تولید پروفیل راهی بازار می‌شوند. از نظر جنس نیز پروفیل‌ها به انواع پروفیل کامپوزیتی، پروفیل آلومنیومی و پروفیل فولادی تقسیم می‌شوند. در بین این پروفیل‌ها بیشتر از همه، پروفیل‌های فولادی نیاز به استعلام روزانه قیمت دارند. پروفیل‌های فولادی نوسانات قیمتی زیادی دارند که در صورت عدم تصمیم صحیح در مورد زمان خرید می‌تواند هزینه به مراتب بیشتری را به خریدار تحمیل کند.

استعلام قیمت پروفیل از «تهران آهن»

شرکت تهران آهن یکی از شرکت‌های تخصصی فروش آهن آلات است که خدمات خود در زمینه فروش انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی را از سال 1378 آغاز کرده است. این شرکت هم اکنون خرید و فروش انواع لوله، قوطی، پروفیل، ورق، تیرآهن و میلگرد را در بستر آنلاین نیز انجام می‌دهد.

متقاضیان برای اطلاع از قیمت پروفیل و خرید آن می‌­توانند به وبسایت tehran-ahan.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02186073000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران آهن
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز