رهن کامل دفتر کار در خیابان میرزای شیرازی تا یک میلیارد تومان

ژیوار

حتی تصور  قیمت یک میلیارد تومان برای اجاره یک دفتر کار زمانی دور از ذهن بود، اما الان به‌سختی می‌توان با قیمتی پایین‌تر از آن در مرکز شهر تهران و خیابان‌ پرطرفداری نظیر میرزای شیرازی دفتر کاری با این قیمت برای اجاره پیدا کرد.

کاماپرس با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی در نظر دارد که قیمت رهن کامل یک دفتر کار را در خیابان میرزای شیرازی بررسی کند؛ هرچند که گزینه‌های محدودی در این خیابان با این میزان رهن وجود دارد.

رهن کامل دفتر کار قدیمی در میرزای شیرازی

اگر بودجه‌ای در حد یک میلیارد تومان دارید، می‌توانید یک دفتر کار  105 متری قدیمی را در این محله رهن کنید. این دفتر که در سال 1380 ساخته شده، در طبقه سوم قرار دارد و فاقد آسانسور، انباری و پارکینگ است. نقطه قوت این ملک آن است که بر اصلی خیابان میرزای شیرازی قرار دارد و دارای 3 اتاق کار، مبلمان اداری و 10 خط تلفن است. در این آگهی همچنین آمده است که این دفتر کولر گازی، دوربین مدار بسته، پرینتر، کامپیوتر و یخچال نیز دارد و در صورت علاقه می‌توان برای سال‌های بعد نیز آن را تمدید کرد.

کمی آن طرف‌تر یک دفتر کار دیگر آگهی شده که با 900 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهانه 25 میلیون تومانی قابل اجاره است. این آپارتمان اداری 110 متر بنا و سه اتاق مجزا دارد و تنها ویژگی‌اش داشتن آسانسور، پارکینگ و انباری است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

رهن 2 ساله دفتر کار در میرزای شیرازی

از سوی دیگر، یک دفتر کار 50 متری در طبقه چهارم یک ساختمان 23 ساله برای اجاره آگهی شده است. رهن کامل آن برای یک سال 800 میلیون تومان و برای دو سال یک میلیارد تومان است. این ساختمان آسانسور و 2 اتاق کار مجزا دارد. طبق این آگهی این ملک بازسازی شده و کف آن پارکت است.

رهن دفتر کار 60 متری در میرزای شیرازی

اگر دنبال دفاتر بزرگ نیستید، دفترهای حدود 60 متری با رهن زیر یک میلیارد نیز در این منطقه وجود دارد؛ به عنوان مثال، یک دفتر کار 63 متری در خیابان میرزای شیرازی برای رهن کامل آگهی شده است که ویژگی آن خلاف دیگر موارد، تازه‌ساخت بودن آن است. این دفتر اما تنها یک اتاق دارد و البته ودیعه و اجاره آن قابل تبدیل است. برای رهن کامل این دفتر 900 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این ملک اداری تازه نقاشی شده و نورگیر آن هم خوب است.

با همین مبلغ رهن و در یک ساختمان ۵ ساله دیگر یک دفتر 60 متری برای رهن کامل آگهی شده که ویژگی‌های آن مشابه مورد بالاست. این دفتر اداری سالن بزرگی دارد که مناسب پارتیشن‌بندی است. همچنین در خیابان میرزای شیرازی با رهن کامل 900 میلیون تومانی می‌توان یک دفترکار 65 متری در طبقه سوم یک ساختمان 5 ساله اجاره کرد که امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

دفتر کار_ کاماپرس

رهن دفتر کار نقلی در میرزای شیرازی

یکی از مواردی که می‌توان در خیابان میرزای شیرازی برای رهن کامل به سراغش رفت، یک دفتر کار 55 متری در طبقه زیر همکف یک ساختمان 30 ساله است. البته تعداد پله‌های این واحد کم و ساختمان آن دونبش است. این دفتر پیش از این برای آرایشگاه و کارگاه دندانسازی اجاره داده شده و به همین دلیل دکوراسیون مناسب و آینه دارد. این ملک 2 اتاق دارد و به طور کامل بازسازی شده، کف آن سنگ و همچنین دارای اسپیلت و پکیج است. برای رهن کامل آن باید حداقل 700 میلیون تومان پرداخت کنید.

اگر بودجه شما کمتر از یک میلیارد تومان است، به‌جای رهن کامل می‌توانید دفتر کاری را رهن و اجاره کنید؛ به عنوان مثال، دفاتر اداری کوچک و قدیمی در این منطقه وجود دارد که می‌توان با ودیعه حدود 250 میلیون تومانی آن را اجاره کرد. یک سوئیت 22 متری که 13 سال سن دارد و در طبقه چهارم یکی از ساختمان‌های مشهور میرزای شیرازی قرار دارد، با اجاره ماهانه 12 میلیون تومان و رهن حدود 300 میلیون تومان قابل اجاره است. این دفتر کوچک آسانسور، انبار و پارکینگ ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارکیلید
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز