قیمت رهن کامل آپارتمان 90 متری در هفت‌ تیر چند؟

هفت تیر_کاماپرس
ژیوار

مناطق مرکزی در تهران مانند خیابان ولیعصر و هفت تیر تحت پوشش طرح ترافیک قرار گرفته‌اند؛ هرچند زندگی در این مناطق و رفت‌وآمد با اتومبیل شخصی سخت است، اما به دلیل مرکزیت این منطقه نرخ خانه‌ها معمولاً گران‌تر از سایر نقاط در مرکز تهران است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت رهن کامل آپارتمان 90 متری در محدوده میدان هفت‌تیر می‌پردازد.

رهن کاما آپارتمان 90 متری در خیابان قائم‌مقام

در این محدوده بین خیابان قائم‌مقام و خردمند شمالی یک واحد آپارتمان 90 متری تقریباً نوساز با عمر دوساله را می‌توان با یک میلیارد و 550 میلیون تومان رهن کامل کرد و نیاز به پرداخت اجاره ماهانه ندارید. این واحد 2 اتاق‌خواب دارد ولی انباری ندارد. این ساختمان آسانسور دارد ولی برای این واحد که در طبقه اول است زیاد نیازی به آسانسور ندارید. ساختمان درمجموع 5 طبقه دو واحدی و بسیار خوش نقشه است. در ساخت این خانه از متریال برند روز استفاده‌شده و در صورت پسندیدن می‌توانید قرارداد چندساله ببندید. اگر ماشین هم داشته باشید خیالتان راحت است چون ملک پارکینگ هم دارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت رهن کامل خانه در خیابان بهار شمالی

اگر دنبال خانه‌ای نوساز در این محدوده هستید این ملک کاملاً مناسب شماست. همین امسال ساخته‌شده و 90 متر بنای 2 خوابه دارد. خانه موردنظر پارکینگ دارد ولی اگر ماشین ندارید نگران نباشید این خانه در نزدیکی مترو واقع‌شده و مشکلی برای رفت‌وآمد نخواهید داشت. این ملک در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد و شما زیاد نیازی به آسانسور نخواهید داشت. نمای ساختمان بسیار زیبا و ترکیبی ساخته‌شده، کف واحد سرامیک و آشپزخانه اپن با کابینت‌های ام دی اف است. می‌توانید اجاق‌گازتان را کنار بگذارید و از گاز رومیزی استفاده کنید. هر دو نوع سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در واحد وجود دارد و گرمایش و سرمایش هر دو با داکت اسپلیت است. قیمت رهن کامل این ملک 1 میلیارد و 600 میلیون تومان است. البته این ملک قابلیت تبدیل به رهن و اجاره هم دارد.

دریان سفر امید

میدان هفت تیر_کاماپرس

یک واحد دیگر در محدوده بهار شمالی 85 متری با دو اتاق‌خواب قابل رهن شدن با 900 میلیون تومان است. این خانه کمی قدیمی و ساخت سال 1383 است. البته واحد در طبقه سوم است و آسانسور ندارد. ساختمان کامل بازسازی‌شده ولی اگر ماشین دارید این خانه گزینه مناسبی نیست چون پارکینگ هم ندارد. ولی موقعیت این خانه نزدیک مترو و بازارهای خرید است.

قیمت رهن کامل آپارتمان قدیمی در خیابان بهارشیراز

در یک ساختمان 3 طبقه که درمجموع 6 واحد است، ملکی در طبقه دوم را برای رهن کامل گذاشته‌اند. این ملک 90 متری دو اتاق‌خواب دارد ولی فاقد آسانسور است. همچنین اگر ماشین دارید این ملک مناسب شما نیست چون پارکینگ هم ندارد. سرویس آشپزخانه ممبران استفاده‌شده و ازنظر نور و روشنایی واحد بسیار خوب است. این ملک در سال 1385 ساخته‌شده و با 950 میلیون تومان قابلیت رهن کامل را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز