رقیب جدید شیبا اینو آماده انفجار

شیبا اینو-کاماپرس
ژیوار

به تازگی برخی تحلیلگران بازار کریپتو اعلام کرده‌اند میم‌کوین هیبریدی جدیدی آینده شیبا اینو را تهدید می‌کند و عملکرد بهتری از این رمز ارز خواهد داشت. بر این اساس آنها اعتقاد دارند که ممکن است پیکامون با توکن اصلی PIKA$ صنعت کریپتو را متحول کند.

به گزارش کاماپرس، پیکا یک توکن گیم فای کاهش تورم است که به عنوان تنها وسیله مبادله در بازار پیکامون عمل می‌کند، بنابراین توکنی کاربردی است. در ادامه کاماپرس به بررسی آینده این میم‌کوین و رقابت آن با شیبا اینو می‌پردازد.

چرا پیکامون گران می‌شود؟

کسب بالاترین جایگاه بین میم‌کوین‌ها کار سختی است، چراکه هر روز میم‌کوین‌های جدیدی با کاربردهای شگفت‌انگیز به بازار معرفی می‌شوند. پیکامون توکن جدیدی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

یک ویژگی مهم پیکا سوزانده شدن 5 درصد از توکن‌های استفاده شده در بازار پیکامون است. این 5 درصد برای همیشه سوزانده می‌شود و به این ترتیب توکن‌های در حال گردش کاهش پیدا می‌کنند. با این ویژگی عرضه پیکا به صورت مداوم کاهش می‌یابد و از طرف دیگر تقاضا برای آن بالاتر می‌رود. کمبود این توکن سبب افزایش ارزش آن می‌شود. این مسئله به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا فعالان بازار بر روی این رمز ارز سرمایه‌گذاری می‌کنند، چراکه منتظر افزایش قیمت انفجاری آن هستند.

پیش فروش پیکامون

برخی کارشناسان بازار کریپتو اعتقاد دارند که در سال جاری پیکامون از هر میم‌کوین دیگر سودآورتر خواهد بود. مرحله اول پیش فروش این رمز ارز به خوبی چنین موضوعی را نشان داد. هم‌اکنون دور دوم پیش فروش پیکامون شروع شده و هر توکن حدود 0/0004 دلار قیمت دارد. تحلیلگران اعتقاد دارند که قیمت این توکن در زمان کوتاهی به 0/0006 دلار خواهد رسید.

دریان سفر امید

شیبااینو-کاماپرس

بهبود روز افزون پروژه پیکامون

تیم اصلی پیکامون رشد و نوآوری مداوم را به کار بسته، چراکه هدف خود را تبدیل شدن به نیرویی مسلط در بازار کریپتو تعریف کرده است. کاربران بازی پیکامون در ده سال پیش رو بهبودهای زیادی را در زمینه زیبایی‌شناسی سیستم پاداش‌دهی و بهبود گیم‌پلی و … تجربه خواهند کرد. به این ترتیب سرمایه‌گذاران بازدهی بیشتری کسب خواهند کرد و گیمرها تجربه بهتری در بازی خواهند داشت.

آینده شیبا اینو

شیبا اینو در یک ماه گذشته حدود 15 درصد ارزش خود را از دست داده است . این رمز ارز حدود 91 درصد از بالاترین سقف قیمتی خود که حدود 0/000088 دلار بوده را از دست داده است. این کاهش قیمت نشان می‌دهد که شیبا در یک شیب نزولی قرار گرفته است. سرمایه‌گذاران این رمز ارز در حال خروج انبوه هستند.

تعداد سرمایه‌گذارانی که بیش از 100 هزار دلار شیبا اینو نگهداری می‌کردند در ابتدای سال 2023 حدود 1/2 میلیون نفر بودند. این عدد با افت بسیار زیاد به 2 هزار و 600 سرمایه‌گذار رسیده است. برخی کارشناسان اعتقاد دارند که ممکن است برخی سرمایه‌گذاران برای خرید ارز شیبا در قیمت پایین اقدام کنند و قیمت این رمز ارز افزایش پیدا کند. با این حال آمار حاکی از آن است که بسیاری از سرمایه‌گذاران شیبا اینو برای جبران ضررهای خود و کسب سود بیشتر به سرمایه‌گذاری در پیکامون روی آورده‌اند.

خرید ارز دیجیتال از کیف پول من

کیف پول من سامانه‌ای برای نگهداری، خرید و فروش رمز ارز است. این پلتفرم لیستی از 2 هزار رمز ارز مختلف قابل مبادله را برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از کیف پول من می‌توان انواع رمز ارز از جمله شیبا اینو را خرید و فروش کرد. استفاده از این صرافی از طریق سایت و اپلیکیشن آن به‌سادگی امکان‌پذیر است. پشتیبانی 24 ساعته از نقاط قوت کیف پول من است که خیال کاربران را بابت انجام مبادله در این پلتفرم راحت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز