رقابت‌های اینوتکس به ایستگاه تهران رسید

ژیوار

رقابت‌های اینوتکس پیچ که سال گذشته در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مازندران برگزار شده بود، این بار به ایستگاه تهران رسید.

به گزارش کاماپرس، با استقبال بسیار گسترده‌ای که از نمایشگاه بین‌‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) صورت گرفت، متولیان آن به فکر برگزاری رقابت‌هایی در حاشیه این رویداد افتادند که پس از برگزاری موفق در استان‌هایی چون سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مازندران، این بار در تهران و به صورت آنلاین برگزار شد.

برگزاری آنلاین رقابت‌ها

نکته جالب در مورد برگزاری این رقابت‌ها اما تصمیم به برگزاری آن به صورت آنلاین بود که به منظور رعایت قانون فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت شده بود.

دریان سفر امید

معرفی ایده‌ها و محصولات نوآورانه

در این رویداد در مرحله نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران، دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران و داوران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود پرداختند.

در ادامه این رویداد، از استارتاپ‌های برگزیده استانی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی دعوت به عمل می‌آید. برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی می‌توانند به مرحله جذاب INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ‌ها دوبه دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

مرتبط با : اینوتکس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان