نرخ تورم چگونه قیمت بیت کوین را افزایش داد؟

قیمت بیت کوین با وجود رشد 90 دلاری نسبت به روز گذشته، همچنان در محدوده 59 هزار و 513 دلاری قرار دارد. این رمزارز معروف چند روز گذشته رشد بسیار زیادی داشت و مداوم بالای مرز 60 هزار دلاری بود. اما اکنون در کانال 59 هزار دلاری قرار گرفته است. برخی کارشناسان معتقدند که روند نزولی بیت کوین در همین نقطه به پایان رسیده و عده‌ای دیگر به کاهش بیشتر نرخ بیت کوین اعتقاد دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سکه و طلا اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان بازار رمزارزها قبلا اعلام کرده بودند که بیت کوین یک اصلاح قیمتی در پیش دارد و این ریزش نرخ تا محدوده 59 هزار دلاری ادامه پیدا می‌کند. اما برخی معتقدند که این پایان اصلاح نرخ بیت کوین نیست. پیتر برنت، یکی از معامله گران معروف بازارهای مالی، بیان کرده که سطح موردنظرش برای ورود به بازار در محدوده 50 هزار دلاری قرار دارد. اما پیتر برنت نسبت به بیت کوین دیدگاه نزولی نداشته و لزوما انتظار چنین سقوط قیمتی را ندارد.

 

آریاک سفر

با این حال گویا همچنان دیدگاه مثبتی نسبت به نرخ بیت کوین در بلندمدت وجود دارد. طبق بررسی‌های کارشناسان اقتصادی بلومبرگ، تورم بیت کوین طی 10 سال اخیر 99.996 درصد منفی بوده و این یک دلیل برای اقبال بیشتر مردم به همین ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ترس تورمی و معاملات حرکات صعودی قیمت

براساس مطالعات انجام شده از سمت بلومبرگ، سرمایه گذاران به نوعی با استفاده از بیت کوین سعی در محافظت از دارایی‌های خود در برابر ابرتورم جهانی دارند. طبق اطلاعات به دست آمده از بلومبرگ، بیت کوین بسته به دیدگاه اشخاص می‌تواند بهترین سرمایه گذاری برای مقابله با تورم محسوب شود. تقریبا نیمی از افزایش قیمت اخیر بیت کوین هم تحت تاثر همین ترس از تورم و بی‌اعتمادی سرمایه گذاران درباره شرایط اقتصادی جهان بالا رفته است. بخش دیگر این رشد قیمتی هم به معاملات مبتنی بر حرکات صعودی قیمت مربوط می‌شود.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز