افت یکباره قیمت بیت کوین در آستانه فاش شدن نام خالقش!

همانطور که قبلا برخی کارشناسان بازار رمزارزها اعلام کرده بودند امروز بیت کوین وارد فاز اصلاح قیمتی شد و سرانجام پس از چندین روز متوالی رشد قیمتی شدید و پی در پی به محدوده 59 هزار و 105 دلاری سقوط کرد. این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز گذشته 4 هزار و 889 دلار افت داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر جدال بین دیدگاه‌های صعودی و نزولی بازار بالا گرفته و فشار فروش قوی در بازار بیت کوین به وجود آمده که باعث کاهش قیمت سریع آن شده است. پیش‌تر برخی تحلیلگران این بازار هشدار داده بودند که این رشد قیمتی سریع بیت کوین یک اصلاح در پیش خواهد داشت و سپس این رمزارز بار دیگر حرکت صعودی‌اش را از سرخواهد گرفت.

شاید یک علت دیگر تلاطم در بازار رمزارزها مربوط به فاش شدن نام خالق بیت کوین باشد. به گزارش راشاتودی، هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو قرار است سرانجام در دادگاه فلوریدا فاش شود. روزنامه ژورنال وال استریت از در جریان افتادن پرونده قضایی خبر داده که به خالق بیت کوین ارتباط پیدا می‌کند.

آریاک سفر

این پرونده قضایی مربوط به خانواده یک مرد متوفی به نام دیوید کلیمن بوده که وی قبلا از شریک تجاری سابقش، کریگ رایت، به دلیل کنترل دارایی‌های مشترکشان شکایت کرده است. اما دارایی مورد بحث گمانه زنی‌ها را درباره افشای نام اصلی خالق بیت کوین تقویت کرده است.

آیا کلیمن و رایت خالقان بیت کوین هستند؟

طبق اخبار موجود این دارایی‌ها حدود یک میلیون بیت کوین بوده که به خالق آن تعلق دارد! البته رایت، برنامه نویس 51 ساله استرالیایی چندین بار از سال 2016 ادعا کرده که بیت کوین را به وجود آورده اما هر بار این ادعاها توسط فعالان حوزه رمزارزها رد شده و حتی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. حال خانواده کلیمن می‌خواهند مدارکی را که نشان دهنده همکاری این دو فرد از ابتدای پیدایش ارز دیجیتال است را به دادگاه ارائه دهند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز