رشد قیمت بنزین اتفاق خواهد افتاد؟

ژیوار

علی اصغر نخعی‌راد، نماینده مشهد و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اعلام کرده است که قیمت بنزین در سال آینده با رشد 15 تا 20 درصدی همراه خواهد شد. به گفته نخعی‌راد، افزایش قیمت بنزین کمتر از نرخ تورم خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، نخعی‌راد اعلام کرده است رشد قیمت بنزین مابین 15 تا 20 درصدی در سال 1404 محقق خواهد شد. رشد قیمت بنزین کمتر از نرخ تورم است که فشار اقتصادی به مردم وارد نشود. نخعی‌راد بیان کرده است تصمیم افزایش قیمت بنزین باید از فیلتر مجلس شورای اسلامی بگذرد و به تصویب نمایندگان برسد. به گفته این مقام مسئول، هیچ نوع تغییری بدون رعایت قوانین و مقررات و مجوز مجلس انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

هدف از رشد قیمت بنزین چیست و چه زمانی انجام خواهد شد؟

به گفته نخعی‌راد، افزایش قیمت بنزین با هدف مدیریت هزینه‌ها در شرایط اقتصادی صورت خواهد گرفت. این تصمیم با در نظر گرفتن عدم فشار به مردم عملیاتی خواهد شد. وی اعلام کرده است، این رشد قیمت به شکلی برنامه ریزی خواهد شد که تاثیرات تورمی آن بر اقتصاد کشور به حداقل ممکن برسد و مردم فشار زیادی را تحمل نکنند.

البته نخعی‌راد به مردم یادآور شده است به شایعات مربوط به رشد قیمت بنزین توجه نداشته باشند و تصمیمات قانونی مجلس را پیگیری کنند. او خاطر نشان کرد، مجلس تمام تلاش خود را برای حفظ ثبات اقتصادی و معیشتی مردم به کار خواهد بست و این مهم را در نظر خواهد داشت.

دریان سفر امید

نخعی‌راد اطمینان داده است که افزایش قیمت بنزین در سال جاری اتفاق نخواهد افتاد و تمام برنامه ریزی برای رشد قیمت این حامل انرژی برای سال آینده خواهد بود.

با این حساب می‌توان گفت هرگونه رشد قیمتی در کرایه تاکسی‌ها و دیگر وسایل نقلیه توجیه نخواهد داشت.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان