پیش بینی قیمت رمزارز انکر تا پایان سال 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رمزارز انکر یکی دیگر از ارزهای مستعد رشد در بازار کریپتو است که به دلیل ویژگی‌های خاص و برخی از سرمایه‌گذاران وفادار، از سوی معامله‌گران بازار نیز مورد توجه قرار گرفته است. ANKR در حال حاضر دارای روند رو به رشدی است و در صورت ادامه روند صعودی بازار، ممکن است به سقف‌های قیمتی جدیدی نیز برسد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی رمزارز انکر و احتمال رشد قیمتی این کوین پرداخته است.

جرا انکر بخریم؟

انکر یک رمزارز مبتنی بر اتریوم بوده و در بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است. این رمزارز در سال 2017 پدید آمد و یکی از دلایل رشد و مورد توجه قرار گرفتن آن، ترکیب جالب سازندگانش بود. یک مدیر ارشد آمازون که متخصص در حوزه برنامه نویسی بود به همراه یک سرمایه‌گذار بزرگ و متخصص علم اقتصاد، تصمیم به ایجاد این رمزارز گرفتند.

انکر با هدف آسان‌کردن بسیاری از محاسبات دنیای کریپتو به وجود آمد و خیلی زود توانست جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کند. اگرچه کوین ANKR تحت تاثیر وضعیت بازار روندهای صعودی و نزولی زیادی را تجربه کرده است اما در نهایت به لطف سرمایه‌گذاران وفادار خود، به عنوان یک رمزارز مطرح در بازار باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت قیمتی انکر

رمزارز ANKR هم اکنون در حدود قیمتی 0.045 دلاری معامله می‌شود. این رمزارز در سال 2021 یک بار رشد 3000 درصدی را تجربه کرده و سپس در بازار نزولی سال‌های قبل اصلاح بسیار عمیقی داشته است. پس از اصلاح و در ادامه تغییر روند بازار به صعودی، انکر نیز روند رو به رشد خود را دوباره از سر گرفته است. میزان رشد ANKR در طول یک و نیم سال گذشته حدود 400 درصد بوده است.

سقف قیمتی انکر رقمی حدود 0.21 دلار است که انکر با یک رشد 400 درصدی دیگر می‌تواند به این نقطه دست پیدا کند. اگرچه این رمزارز در این مسیر مقاومت‌های بسیار زیادی را دارد که باید از سد این مقاومت‌ها نیز عبور کند.

به نظر می‌رسد که روند انکر در ماه جاری صعودی خواهد بود. این رمزارز هم اکنون روی میانگین متوسط قیمتی 50 روزه خود در حال حرکت است و تا زمانی که این خط را رو به پایین نشکند، روند صعودی آن ادامه خواهد داشت.

رمزارز انکر

پیش بینی وضعیت انکر تا پایان سال 2024

تحلیل‌گران تکنیکال وضعیت رمزارز انکر را تا پایان سال جاری صعودی می‌دانند. سقف قیمتی که در این روش برای انکر مشخص می‌شود حدود 0.07 دلار است. انکر برای رسیدن به این رقم باید رشدی حدود 60 درصدی را داشته باشد که با توجه روند احتمالی بازار بعید نیست. مقاومتی که در این نقطه برای ANKR وجود دارد، تا حدودی ترمز این رمزارز را خواهد کشید اما یک حرکت و حجم معامله قوی نیز می‌تواند این سد را برای انکر بشکند.

انکر برای سرمایه گذاری طولانی مدت

انکر هم اکنون در قیمت مناسبی برای خرید قرار دارد. به همین دلیل سرمایه‌گذاران طولانی مدت، ممکن است بخواهند که بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود را به این رمزارز اختصاص دهند. این افراد می‌توانند هدف خود را روی قیمت سقف تاریخی انکر تنظیم کنند که به احتمال زیاد دوباره به آن خواهد رسید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت ایمن
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز