رشد آهسته و پیوسته نرخ دلار طی روز جاری

لست سکند

دلار بازار آزاد در نبود اخبار مثبت مذاکرات، سرانجام به مرز 28 هزار تومانی رسید. در حال حاضر نرخ این ارز خارجی نسبت به دیروز 0.53 درصد بالا رفته و به مرز 28 هزار و 100 تومانی دست پیدا کرده است. قیمت دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل تغییری نداشته و در همان محدوده 25 هزار و 468 تومان قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق آخرین اطلاعات، آمریکا هنوز هم برای دادن تعهد به ایران درباره عدم خروج از برجام مقاومت می‌کند. از طرفی هم ایران مایل به انجام توافق موقت یا نیمه کاره نیست. این قبیل اخبار و پیشروی کند مذاکرات برجام باعث شده تا برخی از معامله گران احتیاطی وارد بازار ارز شوند و به خرید و فروش بپردازند. طبق اظهارات تحلیلگران فنی، در صورتی که نرخ دلار از محدوده 28 هزار و 200 تومانی عبور کند، روند رشد نرخ دلار سرعت خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

سخنان یک مقام مسئول درباره مذاکرات برجام

شب گذشته سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، سخنانی را درباره پیشروی مذاکرات برجام بیان کرد. خطیب‌زاده اعلام کرده که گفت و گوها در وین در حال پیشرفت است. ایران در چهار حوزه پیشرفت قابل توجهی داشته و اختلافات کمرنگ‌تر شده است. اولیانوف هم اعلام کرده که رایزنی برای تدوین پیش نویس توافق نامه از امروز شروع می‌شود. با این حال اینگونه مسائل روی نرخ دلار موثر نبود و قیمت این ارز خارجی امروز کانال 28 هزار تومانی را پشت سر گذاشت.

نرخ پوند و یورو هم طی روز جاری رشد پیدا کرد. قیمت پوند در مقایسه با روز گذشته 204 تومان بالا رفت و به مرز 38 هزار و 109 تومانی رسید. نرخ یورو هم نسبت به روز قبل 170 تومان رشد پیدا کرد و 31 هزار و 887 تومان شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز