رزرو آنلاین بهترین هتل 5 ستاره شیراز + نرخ نوروز

پیدا کردن یک هتل خوب با امکانات بی‌نظیر و پرسنل خوش برخورد، در کنار قیمت مقرون به صرفه اتاق‌ها دغدغه هر مسافری به خصوص در ایام تعطیلات است. با توجه به اینکه پیدا کردن هتل و اتاق مورد نظر با روش‌های سنتی و قدیمی تقریبا امکان‌پذیر نیست، استفاده از سایت‌های رزرو آنلاین هتل و تور می‌تواند کار را برای مسافران بسیار راحت کند. در این میان شیراز نیز به عنوان یکی از اولین مقاصد گردشگری کشور ، همواره از تقاضای بالایی برای رزرو هتل و اقامتگاه برخوردار است که استفاده از سایت‌های آنلاین رزرو بسیار کمک کننده خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 5 ستاره شیراز برای رزرو آنلاین را معرفی می‌کند.

1-هتل زندیه شیراز

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین هتل‌های شیراز، هتل زندیه است که مسافران و گردشگران در این هتل معنای معماری اصیل و سنتی ایرانی را به چشم می‌بینند. از جمله سوئیت‌های مختلف این هتل می‌توان به سوئیت زندیه، سوئیت لوکس و سوئیت ماه‌عسل در کنار امکانات اقامتی مختلف آن اشاره کرد.

مجموعه پذیرایی این هتل با رستوران‌هایی که از سرآشپزان حرفه‌ای تشکیل شده، خیالتان را از بابت کیفیت غذا و اقامت راحت می‌کند. این هتل همچنین دارای 72 اتاق، روم سرویس، اینترنت، فروشگاه، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، پارکینگ، جکوزی و … است.

قیمت هر شب اقامت در این هتل 2 میلیون و 250 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

1-هتل زندیه شیراز

2-هتل بزرگ شیراز

یکی از زیباترین و مجهزترین هتل‌های شیراز که بر روی کوه‌های دروازه قرآن قرار گرفته را می‌توان هتل بزرگ شیراز دانست. این هتل با معماری زیبا و امکانات متنوعی که دارد، توانسته استاندارد‌های خود را در حد هتل‌های بین‌المللی به مهمانان خود ارائه کند. این هتل همچنین به مکان‌های دیدنی همچون پارک کوهپایه، آرامگاه خواجوی شیرازی، شهربازی لونا پارک و دروازه قرآن دسترسی خوبی دارد.

هتل بزرگ، در 13 طبقه با 158 اتاق ساخته شده که شامل اتاق یک تخته، دو تخته و اتاق چهار تخته است. علاوه بر آن از جمله امکانات این هتل می‌توان به روم سرویس، صندوق امانات، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، مرکزخرید، فضای سبز، جکوزی، سالن بیلیارد، استخر، مجموعه ورزشی و … اشاره کرد. قیمت هر شب اقامت در این هتل 4 میلیون و 304 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

1-هتل زندیه شیراز

3-هتل هما شیراز

بدون شک می‌توان یکی از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های شیراز را هتل هما دانست که آوازه آن قدمتی طولانی دارد. در این هتل، به راحتی می‌توانید به اماکن گردشگری شهر دسترسی داشته باشید و از غذاهای خوش‌طعم رستوران آنجا که برای هر نوع سلیقه و مزاجی تهیه شده، نهایت لذت را ببرید.  این هتل همچنین به دلیل ارائه خدمات حرفه‌ای و پذیرایی منحصر به فرد خود تبدیل به یکی از حرفه‌ای‌ترین و با سابقه‌ترین هتل‌های شیراز شده است.

علاوه بر آن هتل هما دارای 232 واحد اقامتی در 10 طبقه است که هر کدام از طبقات شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سوئیت یک خوابه می‌شود. از جمله امکانات هتل می‌توان به کافی‌نت، صندوق امانات و پرسنل حرفه‌ای، آرایشگاه، روم سرویس، سونا و جکوزی، زمین تنیس، صرافی، استخر، ماساژ و … اشاره کرد.

قیمت هر شب اقامت در این هتل 1 میلیون و 900 هزار تومان شروع می‌شود.

3-هتل هما شیراز

4-هتل چمران شیراز

در بلوار چمران شهر زیبای شیراز ساختمان بلند 30 طبقه‌ای می‌درخشد که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌ها در بین مسافران و گردشگران یعنی هتل چمران است. از جمله امکاناتی که در این هتل پنج ستاره وجود دارد می‌توان به رستوران‌های باکیفیت 6گانه‌ در فضای باز و بسته، صندوق امانات، اینترنت رایگان، مرکز خرید، کافی‌شاپ، ترنسفر رفت‌و‌برگشت، چای‌خانه سنتی، استخر، ماساژ، جکوزی، آرایشگاه، پارکینگ و … اشاره کرد.

هتل چمران همچنین به عنوان مرتفع‌ترین هتل‌ شیراز شناخته می‌شود و با منظره بی‌نظیر از شهر، دل هر مسافری را می‌برد. این هتل همچنین دارای 250 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته و سوئیت است.

قیمت هر شب اقامت در این هتل 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

4-هتل چمران شیراز

5-هتل پرسپولیس شیراز

این هتل با ظاهر مکعبی شکل خود یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره در شیراز است که در سال 85، ساخته و بعدها نیز مجددا بازسازی شد تا امکانات یک هتل مجهز و مناسب را برای اقامت مهمانانش مهیا کند. این هتل دارای 7 طبقه با 104 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دوتخته، سه تخته و اتاق کانکت است.

همچنین، این هتل دارای امکاناتی از جمله جکوزی، خدمات پزشکی، خدمات تور، سونا، پارکینگ و مجموعه ورزشی است.

هر شب اقامت در این هتل 1 میلیون و 800 هزار تومان هزینه دارد.

5-هتل پرسپولیس شیراز 

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز