بهترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

تور لحظه آخری-کاماپرس

پیدا کردن یک راه مطمئن برای انتخاب هتل مورد نظر در شهر مقصد، کار آسانی نیست. با این حال طی سال‌های اخیر با فراهم شدن امکان رزرو آنلاین هتل، بلیت و تور از طریق سایت‌های رزرو آنلاین این فرصت فراهم شده است تا مسافران بدون هیچ مشکلی محل اقامت موردنظر خود را رزرو کنند. در عین حال مسافران می‌توانند ضمن آگاهی از اطلاعات مستند و نظرات کاربران دیگر در سایت‌های مذکور، بهترین هتل و اقامتگاه را با توجه به بودجه و شرایط خود انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا را معرفی می‌کند.

بهترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کاربران فلایتیو

زمانی که در سایت فلایتیو در مورد بهترین هتل 4 ستاره کیش جستجو می‌کنید به یک جمع‌بندی می‌رسید و آن هتل بین‌المللی لیلیوم است. این هتل دارای امتیاز کاربران 7.3 است. با کمی جستجو در نقطه نظرات کاربران در سایت فلایتیو، ملاحظه می‌کنید که اکثرا در مورد خدمات و امکانات خوب هتل و رفتار محترمانه و باادب پرسنل صحبت می‌کنند.

بهترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کاربران اسنپ تریپ

بهترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کاربران اسنپ تریپ

با جستجو در سایت اسنپ تریپ در مورد بهترین هتل 4 ستاره کیش اول به هتل فلامینگو با امتیاز 4.2 می‌رسیم که در بین سایر هتل‌‌ها دارای بالاترین امتیاز است. بیشتر کابران نسبت به رفتار محترمانه پرسنل نظرات مثبتی ارایه کرده‌اند و اقامت در این هتل را توصیه کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

هتل بعدی هتل سورینت صدف کیش است که امتیاز 4.1 را دریافت کرده و نظراتی که کاربران در مورد این هتل داده‌اند،‌مطلوب است. با این حال برخی از نور نامناسب اتاق‌ها شکایت دارند. جایگاه بعدی به هتل سورینت مریم کیش می‌رسد که امتیاز 4 را کسب کرده و در بین نظرات و کامنت‌های این سایت نظر منفی به چشم نمی‌خورد و اکثرا از خوش‌برخورد بودن تیم این هتل و تمیزی اتاق‌ها تعریف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کاربران علی بابا

بهترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کاربران علی بابا

جایگاه اول در جستجوی بهترین هتل 4 ستاره کیش در سایت علی بابا به هتل ارم می‌رسد که از لحاظ مکانی به دریا خیلی نزدیک است ولی برخی کاربران نسبت به خدمات و کیفیت امکانات این هتل انتقاد دارند.

به توجه به امتیاز کاربران، هتل بعدی هتل آرامیس کیش و بعد از آن هتل صدف کیش بوده که با ساحل 20 دقیقه فاصله دارد. نظرات کاربران هم در مورد این هتل تا حدودی متوسط است.

بهترین هتل 4 ستاره کیش از نظر کاربران علی بابا

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز