قیمت تور کیش در هفته اول و دوم نوروز 1403

تور کیش - کاماپرس
لست سکند

با نزدیک‌ شدن به بهار و سال نو ایرانی، جذابیت سفر برای استقبال از نوروز غیرقابل‌وصف می‌گردد. در میان مقاصد بی‌شمار نوروز که مسافران زیادی را جذب می‌کند، جزیره کیش به عنوان یک مقصد دلچسب و مملو از حس خوب خودنمایی می‌کند. تور نوروزی جزیره کیش به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای به‌یادماندنی در سال جدید هستند، می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. علاوه بر آن این تور، ترکیبی لذت‌بخش از ماجراجویی و آرامش را نوید می‌دهد و در این میان انتخاب گزینه‌های مقرون به صرفه، لذت سفر را چندین برابر می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، قیمت تور کیش در هفته اول و دوم عید 1403 را به تفکیک معرفی می‌کند.

قیمت تور کیش نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

قیمت تور کیش نوروز ۱۴۰۳ بر اساس عوامل متعددی تعیین شده و طیف وسیعی از گزینه‌ها را متناسب با اولویت‌ها و بودجه‌های مختلف پوشش می‌دهد. عوامل مؤثر بر قیمت تور شامل مدت‌زمان سفر، نحوه حمل‌ونقل (هواپیما، اتوبوس یا قطار)، شرکت هواپیمایی یا ریلی انتخابی، تاریخ شروع سفر و نوع خدمات ارائه شده در طول سفر تعیین می‌شود؛ لذا به متقاضیان توصیه می‌شود برای اطلاع از آخرین قیمت تور در سال جاری به سایت‌ها و شرکت‌های ارایه دهنده پکیج‌های سفری مراجعه کرده و تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهند.

توجه به این نکته ضروری است که تقاضا برای سفر در ایام نوروز افزایش می‌یابد و در نتیجه هزینه‌های سفر مانند بلیت هواپیما نیز تا حدودی بیشتر می شود. در نتیجه، پیشنهاد می‌شود که مسافران تورهای نوروزی خود به کیش را از قبل برنامه‌ریزی و رزرو کنند، چراکه اکثر رزروها از ابتدای اسفند به‌سرعت پر می‌شوند.

پکیج و قیمت تور کیش نوروز هفته اول

راز آسمان پایتخت

تفاوت قیمت تور نوروزی کیش با دیگر ایام سال

قیمت تور نوروزی کیش به دلیل افزایش تقاضا در ایام تعطیلات نوروزی با سایر روزهای سال متفاوت است. با نزدیک‌شدن به نوروز، میل به سفر افزایش می‌یابد که منجر به افزایش رقابت برای حمل‌ونقل، اقامت و سایر خدمات مرتبط با سفر می‌شود. این افزایش تقاضا به طور مستقیم بر هزینه‌های سفر از جمله قیمت بلیت هواپیما، نرخ اقامت و بسته‌های تور تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: 

افزایش تقاضا برای تورهای نوروزی در کیش منجر به افزایش قیمت‌ها می‌شود و مسافران باید هنگام برنامه‌ریزی سفر به این نوسانات توجه داشته باشند. برخلاف دوره‌های خارج از پیک که ممکن است هزینه‌های سفر پایدارتر و قابل‌پیش‌بینی‌تر باشد، ماهیت پویای فصل نوروز نیاز به بررسی دقیق و رزرو به‌موقع برای تضمین بهترین پکیج سفر و جلوگیری از افزایش قیمت‌های احتمالی دارد. ازاین‌رو مسافرانی که قصد دارند تور نوروزی کیش را آغاز کنند، باید سفرهای خود را زودتر برنامه‌ریزی و رزرو کنند تا از نرخ‌های مطلوب بهره ببرند.

قیمت تور کیش نوروز؛ هفته دوم

پکیج‌های تور کیش نوروزی برای هفته دوم گزینه‌های اقامتی متنوعی را بسته به شرکت ارایه دهنده تور و متناسب با اولویت‌ها و بودجه‌های مختلف ارائه می‌دهند. در این بخش هزینه برخی از تورهای ارایه شده به صورت میاگین ارایه شده است، با این حال متقاضیان برای دریافت قیمت دقیق می‌توانند به شرکت‌های ارایه دهنده تور مراجعه کنند.

بر این اساس، مسافران می‌توانند از میان مجموعه‌ای از هتل‌ها از جمله هتل پارس نیک، هتل هالیدی، هتل سارا، هتل آبادگران، هتل هلیا، هتل گامبرون و سایر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها یکی را انتخاب کنند که هر کدام تجربه‌ای منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند.

قیمت ۳ شب اقامت از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار  تومان می‌رسد، درحالی‌که ۴ شب اقامت از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. مدت‌زمان تور از ۴ فروردین تا ۱۳ فروردین بوده و شامل حمل‌ونقل هوایی رفت‌وبرگشت، بوفه صبحانه، ترانسفر، استقبال فرودگاهی و تخفیف در خدمات گردشگری می‌شود.

ذکر این نکته ضروری است که تورها چارتر و غیرقابل‌استرداد هستند و مسافران برای حفظ حریم خصوصی ملزم به ارائه کارت ملی و شناسنامه خود هستند. درحالی‌که هزینه تور برای کودکان بالای ۵ سال محاسبه می‌شود، جزئیات قیمت بلیت برای کودکان زیر ۵ سال را می‌توانید از طریق تماس با برگزارکنندگان تور دریافت کنید.

قیمت تور نوروزی کیش با دیگر ایام سال چه تفاوتی دارد؟

پکیج و قیمت تور کیش نوروز؛ هفته اول

پکیج‌های تور نوروزی کیش در هفته اول مجموعه‌ای از گزینه‌های اقامتی را متناسب با اولویت‌ها و بودجه‌های مختلف به مسافران ارائه می‌دهد. گزینه‌ها شامل هتل پارس نیک، هتل هالیدی، هتل سارا، هتل آبادگران، هتل هلیا و هتل گامبرون است که هر کدام تجربه‌ای متمایز را ارائه می‌دهند. قیمت ۳ شب اقامت از ۱۲ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۴ شب اقامت از ۱۳ میلیون تومان تا ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان متغیر است. این تور که از ۲۶ اسفند تا ۳ فروردین آغاز می‌شود، شامل حمل‌ونقل هوایی رفت‌وبرگشت، بوفه صبحانه، ترانسفر استقبال فرودگاهی و تخفیف در خدمات گردشگری است. مسافران ملزم به ارائه کارت ملی و شناسنامه برای حفظ حریم خصوصی هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهویوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز