رزرو آنلاین بهترین هتل 5 ستاره اصفهان برای تعطیلات عیدفطر

رزرو آنلاین هتل‌ها یکی از امکاناتی است که اخیراً بسیاری از آژانس‌های رزرو آنلاین هتل و یا تورهای مسافرتی، هتل‌ها و سایت‌های بین‌المللی برای آسان کردن انتخاب محل اقامت، ارائه می‌کنند. در این میان سایت‌های رزرو آنلاین معروف و با امتیاز بالایی در ایران وجود دارند که این امکان را به ساده‌ترین شکل ممکن با پشتیبانی و خدمات عالی به مسافران عرضه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 5 ستاره اصفهان برای رزرو آنلاین را معرفی می‌کند.

1-هتل پارسیان کوثر اصفهان

این هتل یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های اصفهان است که با ارائه اتاق‌های دو تخته معمولی و کوئین سعی در ارایه خدمات خاص و منحصر به فرد به مهمانان خود دارد. داستان افتتاح این هتل، به سال 1347 باز می‌گردد که اولین کلنگ آن در کنار رودخانه زاینده‌رود، به زمین خورد. درواقع نام قدیمی این هتل شرایتون بوده که بعدها به کوروش و سپس به کوثر تغییر پیدا کرد.

این هتل لوکس، در اصل دارای 225 اتاق در 7 طبقه و 509 تخت است. همچنین رستوران هتل 90 نفر و پارکینگ آن نیز، 90 خودرو ظرفیت دارد. هزینه هر شب اقامت در این هتل بین 3 تا 5 میلیون تومان است و خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، فضای سبز، فروشگاه و غرفه، دستگاه ATM، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، فروشگاه صنایع دستی و … است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

1-هتل پارسیان کوثر اصفهان

2-هتل چهار باغ سپاهان اصفهان

هتل چهار باغ سپاهان یکی دیگر از بهترین انتخاب‌هایی است که مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در سفر به اصفهان می‌توانند داشته باشند. این هتل جدیدترین و مدرن‌ترین هتل پنج ستاره اصفهان است که در دل بافت تاریخی چهارباغ عباسی قرار گرفته و در نزدیکی شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری از جمله سی و سه پل، میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ و کاخ هشت بهشت قرار دارد.

علاوه بر آن این هتل مجلل در ۴ طبقه و با ۱۳۸ اتاق شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاق‌های کانکت، مینی سوییت، جونیور سوئیت و رویال سوییت آماده ارایه خدمات به مهمانانی است که به اصفهان سفر می‌کنند. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به دو رستوران و یک روف گاردن،کافی شاپ، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان، اتاق کامپیوتر، خشکشویی، اسپا، ماساژ، آرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ مسقف و سالن همایش اشاره کرد. قیمت رزرو یک شب اقامت در این هتل از 4 میلیون تومان آغاز می‌شود.

2-هتل چهار باغ سپاهان اصفهان

3-هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان مجلل‌ترین هتل در بین هتل‌های اصفهان و به تعبیری از قدیمی‌ترین هتل‌های دنیاست. در ساخت این هتل که از عمر آن بیش از ۳۰۰ سال می گذرد، از معماری دوران صفوی استفاده شده و به دلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در حال حاضر، این هتل دارای 225 اتاق و 500 تخت است که با داشتن لابی بزرگ، ظرفیت 70 مهمان را دارد.

علاوه بر آن هتل عباسی، دارای دو رستوران بزرگ با ظرفیت 400 نفر و یک پارکینگ با ظرفیت 137 خودرو است. نکته جذاب درباره این هتل، معماری خاص و سنتی آن است؛ به این صورت که تمام سقف‌ها، ایوان‌ها، اتاق‌ها، رستوران‌ها و … به سبک و سیاق معماری صفوی طراحی شده‌ است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به سالن کنفرانس، سالن همایش، کافی‌نت، کافی‌شاپ، لباسشویی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، اینترنت و … اشاره کرد. هزینه هر شب اقامت در این هتل از 2 میلیون تومان شروع می‌شود.

3-هتل عباسی اصفهان

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز