ردیاب همراه چیست؟ / مزایای استفاده از جی‌ پی‌ اس همراه توریست

ردیاب_کاماپرس
ژیوار

یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های شرکت‌های گردشگری، رفت آمد توریست‌ها و تأمین امنیت آن‌ها است. درصورتی‌که اتفاق ناگواری برای هر یک از گردشگران بیفتد، شرکت مسافرتی و حتی کشور مبدأ زیر سؤال می‌رود و آمار بازدید و سفر به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، کاربرد ردیاب همراه مسافر و ردیابی اشخاص در سفر را بررسی کرده است.

ضرورت استفاده از ردیاب شخصی در سفر

ایران کشوری پر از جاذبه‌های دیدنی است و توریسم یکی از صنعت‌های پردرآمد در دنیا است. در کشور ما نیز به‌صرف تاریخی کهن و جاذبه‌های دیدنی بسیار زیاد هرساله مسافران و گردشگران زیادی به کشور وارد می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

در این میان دیدار از جاذبه‌های درون‌شهری مشکل خاصی نداشته و دغدغه‌ای بابت گم‌شدن گردشگران در سفر نیست؛ اما وقتی صحبت از جاذبه‌های طبیعی و بیرون از شهر می‌رسد احتمال گم‌شدن در یک منطقه جدید زیاد می‌شود. در اینجا است که وجود ابزار مفیدی مانند ردیاب در سفر اهمیت پیدا می‌کند.

دریان سفر امید

معرفی ردیاب گردشگران و جی‌ پی‌ اس همراه توریست در سفر

اشخاصی که از خارج به ایران سفر می‌کنند کاملاً با زبان انگلیسی آشنایی ندارند و همچنین گاهی بدون همراه قصد سفر و گردش در ایران را دارند. در چنین مواقعی با استفاده از ردیاب شخصی و یا ردیاب خودرو می‌توان تمام مسیرهای تردد گردشگران را کنترل کرد و با ردیابی‌شان با استفاده از جی‌ پی‌ اس به محافظت از آن‌ها پرداخت.

ردیاب در انواع مختلف ردیاب خودرو، ردیاب اشخاص و حتی ردیاب حیوانات تولید و پخش می‌شود؛ اما شرکت‌های گردشگری و خدمات مسافری می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های ردیاب شخصی آسودگی خاطر، امنیت و خدمات بهتری را برای خود و مسافران خارجی یا داخلی فراهم کنند. ردیاب‌ها دارای امکانات متفاوتی هستند و علاوه بر ردیابی دقیق قابلیت شنود و S.O.S نیز در آن‌ها محفوظ است.

ردیاب_کاماپرس

می‌توان ردیاب‌های شخصی را به مسافران تحویل داد و آموزش‌های لازم را هم به آن‌ها داد تا در مواقع ضروری به استفاده از آن بپردازند و دیگر نگران گم‌شدن و یا سلب امنیت خود نباشند.

دستگاه جی‌ پی‌ اس همراه (قابل‌حمل)

استفاده از دستگاه ردیاب افراد تنها مربوط به شرکت‌های گردشگری و مسافران خارجی نیست. همیشه در مدارس اردوهای مختلفی برگزار می‌شود و دانش آموزان به مناطق خارج از شهر و یا دیگر شهرها می‌روند. خانواده‌ها می‌توانند با بررسی قیمت، ردیاب‌های مختلف و یا جی‌ پی‌ اس همراهی متناسب با نیاز خود تهیه کنند.

سپس ردیاب را با فرزند خود همراه کنند، لحظه‌به‌لحظه مسیرهای حرکت آن‌ها را زیر نظر داشته باشند و درصورتی‌که از دوستان خود جدا شدند سریعاً مسئول مدرسه را باخبر کنند. بدین طریق می‌توان به‌راحتی از امنیت فرزند خود اطمینان داشته باشید و دیگر نگران سفرهای تنهایی آن‌ها نباشید.

ردیاب_کاماپرس

خرید دستگاه ردیاب همراه مسافران

با اینکه مؤسسات و شرکت‌های بسیاری اقدام به فروش انواع ردیاب‌ها می‌کنند، اما در خرید ردیاب باید به نکات بسیاری دقت کنید. اولین و مهم‌ترین نکته در حین خرید ردیاب توجه به کیفیت پشتیبانی آن است. در حین خرید تمام جی‌پی‌اس‌ها اطلاعات ورود به یک پنل ردیابی برای استفاده از دستگاه جی‌ پی‌ اس در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همچنین برای تهیه ردیاب باید از شرکت‌های معتبری خرید خود را انجام دهید تا پشتیبانی نیز به‌خوبی انجام شود و دستگاه شما همیشه قابل‌استفاده باشد. پشتیبانی ردیاب از زبان‌های خارجی نیز نکته دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید در هر کشوری می‌توان سیم‌کارت ردیاب را با سیم‌کارت آن کشور تعویض کرد و به‌راحتی در تمامی کشورهای دنیا فعال باشد. گردشگران با استفاده از ردیاب‌ها می‌توانند کودکان و خانواده خود را کنترل کرده و در کشورهای خارجی در صورت بروز مشکل جزئیات را بررسی کنند و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

ردیاب چمدان و ردیابی بار مسافر

مسافران خارجی و داخلی، درصورتی‌که نگران گم‌شدن بار و یا چمدان خود هستند، می‌توانند در طول سفر برای جلوگیری از این اتفاق یک دستگاه ردیاب چمدان را درون بار و وسایل خود جاسازی و هرلحظه بتوانند آن را ردیابی کنند. درصورتی‌که مسافر دیگری چمدان آن‌ها را به دلیل شباهت به‌اشتباه با خود ببرد به‌راحتی آن را پیدا کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشت
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز