رتبه آوری آروان در هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت

ماه گذشته هشتمین دوره برگزاری جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت برگزار شد. آروان کلاد در این دوره برای نخستین بار حضور پیدا داشت و طبق نظر داوران به این مجموعه تقدیرنامه اعطا شد.

به گزارش کاماپرس، انجمن مدیریت ایران هر ساله به ارزیابی مدیریت و مسئولیت اجتماعی مجموعه‌های مختلف می‌پردازد. این انجمن براساس تعداد سال حضور مجموعه‌های مختلف آن‌ها را مورد ارزیابی قرار داده و به آن‌ها امتیاز اعطا می‌کند. سپس امتیازات مجموعه‌های شرکت کننده جمع زده می‌شود و در پایان به آن‌ها گواهینامه، تقدیرنامه و تندیس اعطا می‌شود. در این دوره مجموعه آروان کلاد نیز توانسته امتیاز کافی را کسب و گواهینامه دریافت کند.

طبق نظر داوران، رویکرد مسئولیت اجتماعی آروان کلاد توانمندسازی بوده و برای تحقق آن نیز تلاش کرده است.

مسئولیت اجتماعی شرکتی در واقع به آن دسته اقداماتی بازمی‌گردد که شرکت‌ها به منظور بهبود شرایط اجتماعی و محیط زیستی انجام می‌دهند. این فعالیت‌ها کاملا داوطلبانه بوده و خارج از برنامه انجام می‌شوند.

تاکید آروان کلاد روی چه موضوعی است؟

آروان کلاد از زمان شکل گیری در تلاش بوده که روی مسئولیت‌های اجتماعی خود پافشاری کند. این مجموعه در راستای انجام مسئولیت اجتماعی محصول فناورانه های تک و فرهنگ سازمانی متمایز را ایجاد کرده است. تیم آروان همواره در مسیر فعالیت خود به دنبال یادگیری و تجربه بوده و از این تجربه و آموخته‌ها در راستای توانمندسازی و بهبود مستمر خود، سازمان، محصول و مشتریانش بهره می‌برد.

دریان سفر امید

نگاهی به محصولات آروان کلاد نشان می‌دهد که آن‌ها بر پایه توانمندسازی هستند. این مورد باعث می‌شود تا کسب و کارهای آنلاین و وبسایت‌هایی که با آروان کلاد سروکار دارند سریع‌تر و باکیفیت بهتری خدماتشان را بر بستر وب عرضه کنند و از طرف دیگر کاربران نهایی، در هر نقطه ایران، راحت‌تر به خدمات کسب و کارهای مذکور دسترسی داشته باشند.

برخی از جنبه‌های مسئولیت اجتماعی آروان کلاد

آروان کلاد در جنبه‌های مختلف مسئولیت اجتماعی هدف گذاری داشته که برخی از آن‌ها از قرار زیر است؛

*طرح کاریز یکی از مواردی است که به مسئولیت اجتماعی آروان کلاد مربوط می‌شود. این طرح با نگاهی به رفع بی‌عدالتی آموزشی شکل گرفت و آروان کلاد با آن تلاش کرد تا فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی، امکان دسترسی به محتوای آموزشی فنی مناسب را فراهم کند. براساس این طرح نوجوانان و جوانان کم برخوردار مناطق حاشیه‌ای تهران و دیگر نقاط دور افتاده این شهر یا سایر شهرها در حوزه آی تی و دیجیتال آموزش می‌بینند. این افراد بعد از آموزش کامل توانمند و سپس تا حد امکان به بازار کار معرفی می‌شوند.

*دیگر طرح مرتبط با مسئولیت اجتماعی آروان کلاد، «آروان آکادمی» نام دارد. این طرح نیز به منظور افزایش توانمندی آموزشی، با هدف ایجاد فرصت برابر یادگیری دانش حوزه کلاد، به طور کاملا رایگانی راه اندازی شد. این آموزش‌ها به شکل کاملا آنلاین در اختیار بیشتر مردم قرار گرفته تا بدون در نظر گرفتن مسافت، آموزش تخصصی بگیرند.

*حمایت از نسل بعدی استارتاپ‌ها دیگر مسئولیت اجتماعی آروان کلاد است. از آنجایی که آروان با حمایت کسب و کارهای بزرگ‌تر کار خود را شروع کرد به همین دلیل تلاش کرده تا در حد امکان از استارتاپ‌های جدید حمایت به عمل آورد. در همین راستا، بالغ بر 220 استارتاپ ایرانی از زیرساخت رایگان آروان استفاده می‌کنند تا دغدغه کمتری برای توسعه محصول و بازار خود داشته باشند.

*هسته اولیه آروان کلاد را مدال آوران مسابقات ملی و بین المللی مهارت تشکیل می‌دهند. به همین دلیل این بخش همواره از نخبگان آی تی حمایت لازم را به عمل آورده و آن‌ها را تحت پوشش قرار داده است. حمایت همه جانبه این گروه نیز جزو مسئولیت اجتماعی آن‌هاست و به توانمندتر شدن تیم‌های آی تی کمک می‌کند.

*این مجموعه به منظور انجام درست مسئولیت اجتماعی و توانمندتر کردن کشور در حوزه آموزشی، کدهای تخفیف و ظرفیت استفاده رایگان محصولات را در اختیار دانشجویان رشته‌های آی تی قرار می‌دهد. همچنین این مجموعه برگزارکننده انواع کلاس‌های آموزشی مرتبط با کلاد در دانشگاه‌ها است. ضمنا دانشجویانی که موضوعات پایان نامه آن‌ها مرتبط با آروان باشد، از حمایت مالی برخوردار خواهند شد.

منبع: https://news.arvancloud.ir/fa/src-award-402/

انتهای پیام

مرتبط با : آروان‌کلاد
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان